Důvody pro chiptuning aneb proč si mám nechat vozidlo nachipovat?
ATEST
Homologovaný chiptuning. Úprava schválená ministerstvem dopravy.
Válcová zkušebna
Měření výkonu motoru na válcové zkušebně.
Pojištění továrních záruk
Obáváte se o záruku na vaše vozidlo? Nabízíme pojištění tovární záruky vozidel.
SNÍŽENÍ SPOTŘEBY
Výrazné snížení spotřeby, dle typu řídící jednotky a motoru lze dosáhnout úspory až 1,5l/100 km.
JÍZDNÍ KOMFORT
Vysoce zvýšený jízdní komfort zajistí to, že vozidlo bude lépe akcelerovat.
BEZPEČNĚJŠÍ JÍZDA
Předjíždění se stává bezpečnějším a zvyšuje se tak bezpečnost a plynulost provozu.
Odpovědi na to, co vás zajímá
Ano, provádíme jako jedni z mála legální chiptuning. Ministerstvo dopravy, Odbor silničního provozu schválil naše úpravy a chiptuning s navýšením výkonu do 20% můžeme zapsat do velkého technického průkazu.
Číst dáleUpravit lze téměř každé vozidlo, i když existují výjimky. Záleží na typu motorové řídící jednotky. Vozidla, která běžně upravujeme, naleznete v našich výkonových tabulkách. V případě, že zde Váš vůz nenajdete, kontaktujte nás a my prověříme, zdali lze zvýšit výkon / snížit spotřebu i u Vašeho vozu. Můžete také navštívit naše reference, zda-li jsme již stejný nebo podobný vůz neupravovali.
Ano, měření výkonu provádíme. Naše společnost disponuje vlastními válcovými zkušebnami a to na provozovně v Praze, Brně i Ostravě. Na naší pražské a ostravské provozovně lze měřit výkon vozidel s náhonem na všechna čtyři kola. Na provozovně v Brně lze změřit výkon motoru u vozidel s náhonem na přední , nebo zadní nápravu.
Číst dáleOptimalizace motorové řídící jednotky probíhá tak, že při běžných úkonech v autoservisu jako je diagnostika atp. není úpravu motorových map možné zjistit. Nově nyní nabízíme i pojištění tovární záruky.
Číst dáleVe výkonových tabulkách uvádíme u jednotlivých modelů hodnoty, které doporučujeme jako optimální pro vozidla sériové výroby (tzn. standardní vstřiky, turbo, spojka, atp.). Dle typu vozidla a motorové řídící jednotky je možné výkon upravit i na vyšší či nižší hodnoty.
Při provádění chiptuningu vždy dodržujeme hodnoty dané světovým standardem SF (safeline), které nikdy nepřekračujeme. Vždy optimalizujeme výkon přímo k danému vozu.
Námi prováděné úpravy jsou testovány a můžeme je doporučit i do nových vozidel. V současné době spolupracujeme s několika autosalony, kterým chiptuning provádíme u nových vozidel.
Ano. Jak je uvedeno výše, u každého auta provádíme optimální úpravu na míru, nepoužíváme univerzální šablony. Když je vozidlo vybaveno automatickou převodovkou, vždy se provádí úprava s ohledem na tento fakt.
U přeplňovaných motorů (turbodiesel, turbobenzín, případně vozidla s kompresorem) se spotřeba sníží přibližně o 15%. U motorů, které nejsou vybaveny turbem (atmosferické motory) se sníží spotřeba přibližně o 5%.
Doba úpravy je závislá na typu vozu a motorové řídící jednotky. Nejčastěji úprava trvá 90 - 240 minut. Veškeré optimalizace jsou vždy prováděny danému vozidlu na míru.
Ano. Naše firma provádí zálohu originálních dat na třech serverech a na úložišti Google. Automaticky po úpravě posíláme originální software na e-mail. Zároveň má zákazník možnost vzít si kopii software ECU na CD. Vždy je možné uvést jednotku do původního stavu.
Ne. Jestliže je Vaše vozidlo v dobrém technickém stavu, kouřivost se nezvedá. (Závady, které způsobují kouřivost, jsou např. rozpadlý katalyzátor, turbo propouští olej apod.). Na našich provozovnách v Praze a Brně disponujeme analyzátory výfukových plynů. Můžeme tedy provést měření emisí před úpravou a po úpravě.
Ne. Po chiptuningu není třeba žádného speciálního zacházení. Pouze doporučujeme dodržovat správný přístup k turbodieselovým motorům, tedy vytáčet vozidlo až je zahřáté, řádně měnit olej apod.
Ne. Jsme již od roku 2001 na trhu a upravili jsme více než 20.000 vozidel.
Ano. Více informací najdete v sekci Mobilní chiptuning. V případě zájmu o tuto službu nás kontaktujte telefonicky nebo emailem. Kontaktní údaje najdete v sekci Kontakty.
Pokud není úprava zapsaná do TP ( zápis do TP za příplatek 3590 Kč s DPH s nárůstem výkonu nepřesahující 20%) jedná se o úpravu, která je určená pouze pro sportovní účely. Úprava, která není zapsáná do TP není schválena pro provoz na pozemních komunikacích a po jejím provedení se vozidlo stává technicky nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích, dle zákona č. 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.