Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning nákladního vozu značky Scania R440 jsme provedli přímo na naší provozovně v Brně.
Číst dáleMezi velké přednosti Scanie řady R patří výkon motoru V8 a pohodlí. Tento tahač disponoval v originálním nastavení výkonem 368 kW a 2400 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme původní hodnoty navýšili na až 425 kW a 2670 Nm.
Číst dáleV dnešní fotogalerii se můžete podívat na chiptuning nákladního vozu Scania R400, kam směroval výjezd mobilního technika. Tento tahač z roku 2009 v originálním nastavení disponoval 294 kW a 2100 Nm. Optimalizací motorových map v řídicí jednotce motoru jsme původní parametry zvýšili na až 325 kW a 2300 Nm. Tachometr tahače čístal 952 000 Km.
Číst dáleNákladní vozidlo Scania 580 EURO 6 disponovalo v originálním nastavení výkonem 427 kW a 2950 Nm. Úpravou softwarovou v řídící jednotce motoru jsme u Scanie z roku 2017 dosáhli navýšení na 480 kW a 3393 Nm. Úprava proběhla přes OBD zásuvku.
Číst dále