Pohony škrticího ventilu regulují vzduch nebo směs přiváděnou do spalovacího motoru. V závislosti na koncepci motoru to slouží různým účelům. U benzínových motorů se rychlost a výkon regulují dávkováním čerstvého vzduchu nebo směsi. Vznětové motory obecně nepotřebují škrticí ventil. U moderních dieselových automobilů však omezení množství nasávaného vzduchu usnadňuje přesnou kontrolu recirkulace výfukových plynů a zastaví otřesy motoru, když je vypnuto zapalování. TVA je často spojena s mnoha problémy našich zákazníků. Služba nyní umožňuje úplné odstranění TVA a odstraní jakýkoli problém (pokud je přítomen) z řídící jednotky.
Vypnutí škrtící klapky provádíme na řídících jednotkách motoru Bosch, Delco, Delphi, Siemens, a další. Informace o úpravě na Vašem voze Vám rádi zodpovíme e-mailem nebo telefonicky.