Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Audi A5 3.0 TDi - 176kW
Číst dáleÚprava softwaru řídící jednotky motoru Audi A5 včetně měření výkonu na válcové zkušebně.
Číst dáleChiptuning sportovního vozu Audi A5 s naftovým agregátem proběhl na provozovně v Praze. Podle technické specifikace vůz udával 180kW a 500Nm v základu. Optimalizací softwaru jsme zajistili nové hodnoty a to až 210kW a 600 Nm. Tímto ovšem pouze začal, protože jak se říká ,,Dej žíznivému kapky vody,,. Majitel nás opět kontaktoval s prosbou o úpravu na Maximal. Tentokrát jel vůz na válcovou zkušebnu a začala kompletní úprava dle jeho originálních parametrů, kdy jsme v závěru dosáhli velmi slušných výsledku a to z naměřených hodnot 177,1 / 515Nm na 216,2 / 633,6. Zákazník má se svým vozem ještě větší ambice. S rozdílem 39kW a 118Nm na výkonu, začal individuální úpravu. Po kompletní výměně výfukového systému s odstraněním DPF filtru nás kontaktoval pro další ladění výkonu, které Vám později přiložíme také.
Číst dáleChiptuning vozu značky Audi A5 3.0 TDI jsme uskutečnili pro našeho již dlouholetého a pravidelného zákazníka. Chiptuning vozu z roku 2010 proběhl pomocí úpravy software v řídící jednotce motoru, díky čemuž došlo k navýšení základních parametrů 176 kW a 500 Nm až na 205 kW a 585 Nm. Optimálním chiptuningem nedochází pouze ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleČistě pro sportovní účely, jsme na přání zákazníka, na jeho voze značky Audi A5 3.0 TDI, provedli kromě chiptuningu, také deaktivaci EGR ventilu. Chiptuningem ve spojení s deaktivací EGR ventilu, dochází u vozidla k výraznému zlepšení jeho jízních vlastností a ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleOpět se na nás obrátil jeden z našich stálých obchodních partnerů, tentokrát s prosbou o chiptuning vozu značky Audi A5 2.0 TDI. Chiptuning byl proveden pomocí úpravy sw v motorové řídící jednotce a došlo k navýšení z původních 105 kW až na 129 kW a k navýšení kroutícího momentu z původních 320 Nm až na 400 Nm. Chiptuningem dochází u vozidla ke snížení spotřeby PHM a ke zvýšení výkonu motoru.
Číst dále
Technik přijel k nám do Havířova. Zajistil jsem mu pracovní prostor u mého mechanika v dílně, aby měl komfort. Nic jsem za výjezd nepříplácel a přijeli přesně v den a hodinu, kdy jsem potřeboval. Práce odvedena kvalitně, tak jako kdybych přijel k nim. S výsledkem jsem nad očekávání spokojen. Kamarádi už se také objednali.