Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Spokojeně odjížděl majitel Námi chipované Audi Q7 s hnacím dieslovým agregátem 3.0TDI. Po sléze s odezvou, že autíčko mu jede perfektně a výsledek je nad jeho očekávání nás z nadšením opět kontaktoval. Vůz měl v základu 171kW a točivého momentu 500Nm. Úpravou motorových map, která proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku jsme dosáhli zvýšení až o 34kW. Nové hodnoty se tedy kompletně zvedli až, na 205kW/625Nm. Zde měl vůz najeto 214tis. km.
Číst dálePro chiptuning k nám přijel luxusní vůz od koncernové značky AUDI, tentokrát nejnovější model Q7 motorizace 3.0 TDI se 160KW, která je sice nejslabší, ale za to nejúspornější pohonnou jednotkou obřího SUV. Úprava proběhla přes OBD zásuvku, kdy jsme původní parametry 160kW/500Nm zvedli až, na 192kW/625Nm. Věříme, že se cesta, kterou k nám majitel této Audi vážil z Rakouska, určitě vyplatila.
Číst dáleV dnešním dni jsme chipovali Audi Q7 s verzí výkonného vznětového šestiválce 3.0 TDI s dispozicí 176 KW a 550Nm. Síla tohoto vozu je dost působivá, nicméně jeho vysoká hmotnost na výkonu ubírá a proto majitel zvolil úpravu jednotky a navýšení vlastnosti motoru. Dával důraz hlavně na rychlejší a tím bezpečnější předjíždění. Úprava proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku, kde jsme se z původních parametrů dostali na, až 203kW/660Nm . Majitel nám v zápětí volal, že je s novým výkonem své Audi velmi spokojen.
Číst dáleChiptuning vozu Audi Q7 3.0 TDI byl proveden na naší provozovně v Praze. Chiptuningem došlo k navýšení z původních 171 kW a 500 Nm až na 205 kW a 625 Nm. Zákazník byl s navýšením výkonu, kterého bylo chiptuningem dosaženo natolik spokojen, že u naší společnosti ihned objednal další, námi poskytované služby, související s úpravami výkonu motoru vozu.
Číst dáleNa naší pražské provozovně byl proveden chiptuning vozu značky Audi Q7 3.0 TDI z roku 2012 a stavem tachometru 97 400 Km. Chiptuning byl proveden úpravou sw v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke zvýšení výkonu motoru, celkovému zlepšení jízních vlastností vozu a dále také ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dáleTaké značka Audi má své SUV. Je jím Audi Q7 a právě na tomto voze jsme dnes na naší brněnské provozovně provedli chiptuning. Třílitrový motor z roku 2014 měl v základu 180 kW a 550 Nm. Chiptuningem, který byl proveden úpravou sw v motorové řídící jednotce, došlo k navýšení až na 215 kW a 640 Nm.
Číst dále