Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze BMW E60 530D - 173kW
Číst dáleJedním z dnešních adeptů na chiptuning bylo BMW 535D. Majitel si přál maximální úpravu. Tento šestiválec, který je přeplňován dvěma turbodmychadly měl už tak solidní výkon a jeho maximální točivý moment činil úctyhodných 560Nm. Optimalizace softwaru na maximum proběhla včetně měření na válcové zkušebně, kdy jsme majiteli dopřáli skvělou změnu z původních 193,7kW/536,8Nm na 232,7kW/644,6Nm.Vůz měl na tachometru najeto 280tis. km.
Číst dáleOslovil nás zákazník, zda by bylo možné mobilně nachipovat jeho vůz. Jednalo se o nádherné BMW E60 530D se základními parametry 160 kW a 500 Nm. Vozidlo má najeto 250 000 Km a po konzultaci s majitelem jsme zvolili variantu chiptuningu optimal, tj. až na 192 kW a až na 625 Nm. Chiptuning proběhl úpravou sw v řídící jednotce přes diagnostický konektor, tedy bez nutnosti zásahu do řídící jednotky motoru. Zákazník ihned po úpravě jel vůz projet a vrátil se velice nadšený.
Číst dáleChiptuning vozu značky BMW 525D, proběhl úpravou software v motorové řídící jednotce. Vozidlo z roku 2004 mělo v době úpravy najeto již 290 000 Km. Po technické stránce je ovšem vozidlo naprosto v pořádku a je majitelem pravidelně servisováno. Chiptuning jsme tedy mohli doporučit. Chiptungem došlo k navýšení původních hodnot ze 130 kW a 400 Nm až na 156 kW a 500 Nm.
Číst dáleDruhým vozem značky BMW, na kterém jsme dnes provedli chiptuning, bylo konkrétně BMW 525D (E60) z roku 2006. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu dochází i vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále
Nejprve jsem nechal nachipovat své auto, mne jde spíše o výkon, o rychlejší předjíždění o rychlejší reakci plynového pedálu, takže jsem zvolil variantu maximum. Vše co jsem požadoval splněno, předjíždění rychlejší tedy i bezpečnější, při sešlápnutí plynu odezva cca 2 vteřiny, namísto původních cca 4 vteřin. Proto jsem se rozhodl, že nechám nachipovat i manželčino stejné auto. U ní jsem ale zvolil variantu ekochiptunig, protože jezdí spíše po městě, takže výkon zvyšovat nepotřebuje. Stejné vozidlo jiná verze úpravy a cca 1,5l na 100 km nižší spotřeba. Takže vřele doporučuji firmu Profichip protože nenahrává nějaký "univerzální" software, ale je schopná úpravu přizpůsobit Vašim požadavkům a potřebám, což oceňuji.
Výborná komunikace, péče o zákazníka, pomoc i poskytnutí rad i několik týdnů pro chipu.
Nárůst kw i kroutícího momentu znatelný a zároveň i výrazné snížení spotřeby, takže výsledek nad očekávání.
jezdím sem s každým autem, vědi co dělaji a dělají to dobře
Díky chipu mé autíčko neuvěřitelně ožilo, takže mu teď pěkně "šlapu" a dokonce jsem zaznamenal i mírný pokles spotřeby.