Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze BMW E60 530D - 173kW
Číst dáleJedním z dnešních adeptů na chiptuning bylo BMW 535D. Majitel si přál maximální úpravu. Tento šestiválec, který je přeplňován dvěma turbodmychadly měl už tak solidní výkon a jeho maximální točivý moment činil úctyhodných 560Nm. Optimalizace softwaru na maximum proběhla včetně měření na válcové zkušebně, kdy jsme majiteli dopřáli skvělou změnu z původních 193,7kW/536,8Nm na 232,7kW/644,6Nm.Vůz měl na tachometru najeto 280tis. km.
Číst dáleOslovil nás zákazník, zda by bylo možné mobilně nachipovat jeho vůz. Jednalo se o nádherné BMW E60 530D se základními parametry 160 kW a 500 Nm. Vozidlo má najeto 250 000 Km a po konzultaci s majitelem jsme zvolili variantu chiptuningu optimal, tj. až na 192 kW a až na 625 Nm. Chiptuning proběhl úpravou sw v řídící jednotce přes diagnostický konektor, tedy bez nutnosti zásahu do řídící jednotky motoru. Zákazník ihned po úpravě jel vůz projet a vrátil se velice nadšený.
Číst dáleChiptuning vozu značky BMW 525D, proběhl úpravou software v motorové řídící jednotce. Vozidlo z roku 2004 mělo v době úpravy najeto již 290 000 Km. Po technické stránce je ovšem vozidlo naprosto v pořádku a je majitelem pravidelně servisováno. Chiptuning jsme tedy mohli doporučit. Chiptungem došlo k navýšení původních hodnot ze 130 kW a 400 Nm až na 156 kW a 500 Nm.
Číst dáleDruhým vozem značky BMW, na kterém jsme dnes provedli chiptuning, bylo konkrétně BMW 525D (E60) z roku 2006. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu dochází i vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále
Nejprve jsem nechal nachipovat své auto, mne jde spíše o výkon, o rychlejší předjíždění o rychlejší reakci plynového pedálu, takže jsem zvolil variantu maximum. Vše co jsem požadoval splněno, předjíždění rychlejší tedy i bezpečnější, při sešlápnutí plynu odezva cca 2 vteřiny, namísto původních cca 4 vteřin. Proto jsem se rozhodl, že nechám nachipovat i manželčino stejné auto. U ní jsem ale zvolil variantu ekochiptunig, protože jezdí spíše po městě, takže výkon zvyšovat nepotřebuje. Stejné vozidlo jiná verze úpravy a cca 1,5l na 100 km nižší spotřeba. Takže vřele doporučuji firmu Profichip protože nenahrává nějaký "univerzální" software, ale je schopná úpravu přizpůsobit Vašim požadavkům a potřebám, což oceňuji.
Výborná komunikace, péče o zákazníka, pomoc i poskytnutí rad i několik týdnů pro chipu.
Nárůst kw i kroutícího momentu znatelný a zároveň i výrazné snížení spotřeby, takže výsledek nad očekávání.
jezdím sem s každým autem, vědi co dělaji a dělají to dobře
Díky chipu mé autíčko neuvěřitelně ožilo, takže mu teď pěkně "šlapu" a dokonce jsem zaznamenal i mírný pokles spotřeby.