Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning atmosférického benzínu 1.8 16V s měřením výkonu motoru na válcové zkušebně proběhl na naší provozovně v Praze. Chevrolet Orlando - 1.8i disponoval v originálním nastavení výkonem 109,6 kW a 174,4 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme původní parametry zvýšili na 118,1 kW a 186,4 Nm. Tachometr vozidla čítal 115 000 Km.
Číst dáleNa žádost zákazníka jsme provedli úpravu na poměrně specifickém SUV od americké firmy Chevrolet. Modelová řada Captiva s motorizací 2.2 VCDI nabízela maximální výkon 135kW a 400Nm. Majitel byl s vozem velmi spokojen, ale chtěl využít jeho dalších rezerv. Optimalizací a výměnou softwarových dat jsme zvedli základní výkon až na 165kW a 480Nm. Tachometr čítal 54 tis. km.
Číst dáleTento vůz značky, která je součástí amerického koncernu General Motors k nám přivezl zákazník s prosbou navýšení výkonu. Chevrolet Cruze s hnacím agregátem 2.0 VCDi si přinesl 120kW ,což je nejsilnější výkonová varianta, kterou tento vůz nabízí. Už proto si majitel zvolil chiptuning po kterém se mu u nás dostane značného výsledku. Při tomto chiptuningu byla nutná demontáž řídící jednotky a úprava motorových map proběhla přímo v ní. Původní vlastnosti tak zesílily až o dalších 24kW, tedy z původních 120kW/360Nm, až na 144kW/428Nm.
Číst dáleNa přání zákazníka jsme na jeho vozidle značky Chevrolet Cruze 2.0 VCDI z roku 2013, provedli kromě chiptuningu také softwarovou deaktivaci EGR ventilu. Obě úpravy byly provedeny úpravou software v řídící jednotce motoru přes diagnostickou zásuvku. Pokud je chiptuning proveden současně s deaktivací EGR ventilu, tak dochází ještě k výraznějšímu snížení spotřeby PHM, navýšení výkonu a celkovému zlepšení jízních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning ne zcela běžného vozu značky Chevrolet Malibu 2.4i z roku 2012 proběhl na naší provozovně v Brně. Chiptuningem tohoto atmosferického motoru bylo dosaženo navýšení originálních hodnot ze 123 kW a 217 Nm až na 135 kW a 250 Nm. Zákazník, vlastnící více osobních vozidel, po chiptuningu a provedené zkušební jízdě, objednal na chiptuning i další svá vozidla.
Číst dáleDalším vozem, na kterém jsme dnes na brněnské provozovně provedli chiptuning, byl vůz značky Chevrolet Trax 1.4 Turbo roku 2013 a stavem tachometru pouhých 42 000 Km. Díky chiptuningu vozidel vybavených turbem, dochází nejen k výraznému zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dáleNa přání zákazníka, jsme na jeho voze Chevrolet Captiva 2.2 CDTi, provedli optimální chiptuning, díky němuž došlo k navýšení z původních 135 kW na 165 kW a navýšení kroutícího momentu z původních 400 Nm na 480 Nm. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla jak ke zvýšení výkonu motoru, tak ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále