Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Jednou z variant pro zvýšení výkonu je také možnost využít přídavného boxu, který je naprogramován přímo na váš vůz. Je to jednoduché, neinvazivní a přitom inteligentní řešení bez zásahu do řídící jednotky motoru. Toto zařízení od nás využil majitel vozu Dacia Duster 1.5 DCI z roku 2018. Parametry jsou nastaveny na +21HP / + 48 Nm. Stávající vlastnosti 80 kW a 240 Nm se tím to navýšily na 95 kW a 288 Nm. Montáž a demontáž je pro běžného uživatele snadná a tudíž si jí dále muže ovládat sám. Vozidlo mělo najeto 5 tis. km.
Číst dáleChiptuningem vozu Dacia Logan, s motorizací 1.6 MPI, jsme dosáhli navýšení výkonu z 64 kW a 131 Nmna až 73 kW a 149 Nm. Úprava proběhla standardně skrze OBD zásuvku. Vůz z roku 2007 měl na tachometru 83 500 Km.
Číst dáleTentokrát k nám zavítal majitel tohoto vozu od Rumunské automobilky Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe z letošního roku výroby 2017, který měl najeto pouchých 1600 km . Tento tříválec nabízel 66 Kw, což bylo pro našeho zákazníka poměrně uspokojivé, ale přál si o něco bezpečnější,a živější jízdu , proto zvolil Chiptuning . Součástí úpravy bylo měření na válcové zkušebně. Naměřené hodnoty před úpravou, byly 67,6 kW/168,1Nm. Na základě zjištění skutečných parametrů proběhla úprava motorových map v řídící jednotce motoru, díky níž jsme po opětovném přeměření navýšili výkon na reálných 75,4kW/179,6Nm.
Číst dáleDnes byl na naší brněnské provozovně proveden chiptuning na voze značky Dacia Lodgy 1.6 MPI z roku 2013 s pouhými 13 000 km na tachometru. Díky chiptuningu vozidel s atmosferickým motrem, dochází především ke zvýšení výkonu motoru a zlepšení jízních vlastností vozu.
Číst dáleNa zcela novém voze značky Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE z roky 2015 a stavem tachometru pouhých 1 000 km, jsme provedli optimální chiptuning, díky čemuž došlo k navýšení z původních 66 kW až na 79 kW a k navýšení kroutícího momentu ze 135 Nm až na 169 Nm. Díky chiptuningu benzínových vozidel s turbem dochází nejen k zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dále