Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Na Ostravské provozovně proběhl chiptuning vozu Ford Mondeo s nejvýkonnějším motorem své generace 2.5 Duratec. Majitel měl při jízdě pocit těžkopádnosti, a proto volil úpravu řídící jednotky motoru, aby mu přilepšil. Chiptuning je obecně velkým přínosem v charakteristice jízdy. Dosavadní hodnoty 162kW a 320Nm jsme optimalizací softwaru zvýšili až na 184kW a 395Nm.
Číst dáleNa naší provozovně v Ostravě tentokrát proběhl chiptuning tříkolky modelové řady Low Rider od společnosti Boom Trikes. Ta se zabývá výhradní stavbou tříkolek pro globální trh. Ač by se zdálo, že jde o velmi specifický kousek se vším všudy, tak v této verzi Muscle je k dispozici moderní motor Ford. Majitel tohoto kousku si chiptuning přál hlavně proto, že se mu po úpravě zřetelně zvýší tažné vlastnosti na svůj přívěs. Optimalizací softwaru v řídící jednotce motoru zajistila krásné oživení z původních 74kW / 150Nm až na 80kW / 165Nm . Věříme, že s výsledkem bude majitel jistě spokojen tak, jako jeho kolega, které ho jsme již v minulém roce chipovali.
Číst dáleVyladit svůj výkon si k nám přijel sportovní hatchback Ford Focus ST. Jeho exteriérové označení koresponduje stylovým designem klasického modelu focus, Avšak z tohoto přeplňovaného pětiválce Duratec ST 2.5 dostaneme v základu 166kW a 320 Nm. Majitele trápila mírná ztráta výkonu v nejvyšších otáčkách a žádal chiptuning včetně měření na válcové zkušebně. Na základě naměřených hodnot 166,5kW / 320,6Nm jsme optimalizovali software a zajistili mu výsledkem o 22kW a 62 kroutícího momentu více.
Číst dáleNašemu spokojenému zákazníkovi jsme provedli chiptuning na dalším z jeho vozidel. Tentokrát se jednalo o vozidlo značky Ford Focus 1.6i. Díky chiptuningu vozidel s benzínovým motorem, dochází především ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleNa přání zákazníka, jsme na voze, kromě chiptuningu, provedli také odstranění filtru pevných částic. Chiptuning i odstranění DPF se provádí pomocí úpravy SW v motorové řídící jednotce. Filtr pevných částic se navíc odstraňuje i mechanicky. Odstraněním DPF a chiptuningem dochází u vozidla k výraznému snížení spotřeby PHM.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dále
Nechal jsem si provést maximální chiptuning, takže jsem se bál že spotřeba vzroste, ale zatím při stálé rychlosti spotřeba stejná jako před chipem, ale nárůst výkonu velmi znatelný. Doba za kterou se dostanu do maximální rychlosti znatelně kražší.
Auto ožilo, lepší reakci plynu ocením hlavně při předjíždění a odjezdu z křižovatky.
Poctivě se o své auto starám, takže jsem se nebál jít do maxima až na 111 kw, jezdím už rok, maximálně si užívám pocit z jízdy a nic jsem kromě běžné výměny oleje a filtrů neřešil. Takže pokud máte jako já auto OK, nemusíte se chipu bát, ani toho maxima.
Po chipu náš Focus ožil, plyn reaguje rychleji, spotřeba šla dolů, takže celkově jsme spokojeni a doporučujume.