Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning včetně měření výkonu vozu Honda Civic - 2.0T Type R, 228 kW.
Číst dáleChiptuning s měřením výkonu motoru na válcové zkušebně vozu Honda Accord z roku 2007 proběhl na naší provozovně v Praze. V originálním nastavení byli na válcové zkušebně zjištěny hodnoty 102,3 kW a 341,4 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme navýšili původní hodnoty na 120,2 kW a 376 Nm. Vozidlo mělo na tachometru 221 000 Km.
Číst dáleHonda CR-V disponuje turbodieselovým agregátem, který je označován za velmi kultivovaný a silný. Jediné, co trochu tlumí výkon je jeho velikost vozu. Maximální točivý moment činí 340 Nm při 2000 ot./min. a výkon 103 kW při 4000 ot./min. Úpravou software v řídicí jednotce motoru jsme původní parametry navýšili na až 125 kW a 425 Nm. Vůz z roku 2007 měl na tachometru 182 000 Km.
Číst dáleÚpravu řídící jednotky motoru jsme dopřáli i majiteli japonského vozu druhé generace Honda CR-V 2.2 CDTi . Komfortní SUV s úsporným motorem mělo v základu 103kw což majiteli pochopitelně nestačilo a tak nás požádal o chiptuning. Ten proběhl o víkendu společně s druhým vozem Škoda Octavia II 1.9 TDI 77 kW z roku 2009. Abychom vyhověli našim zákazníkům, snažíme se i my v rámci možnosti přizpůsobit a pracovní doba pro nás není pevná. Víkendové úpravy jsou tedy naprosto běžné.
Číst dáleJedním z adeptů dnešních úprav byl i model FR-V s motorizací 2.2 CTDI od japonské automobilky Honda, která je jednou s opravdu uznávaných automobilek za kvalitu svých motorů a téměř jejich nesmrtelnost. Majitel vůz sice chválil za jeho nesmírnou praktičnost, ale přál si navýšení pro jeho stávající výkon 103kW. Zde probíhala úprava motorových map přes OBD diagnostickou zásuvku a dosavadní parametry vozu, které byly 103kW/340Nm jsme zvedli až na 125kW/428Nm. Vůz měl najeto 221 tis. km.
Číst dáleNa zcela novém voze značky Honda Civic 1.6 i-DTEC, vyrobeném v roce 2015 a stavem tachometru pouhých 17 000 km jsme provedli chiptuning. Díky chiptuningu ve verzi optimal došlo k navýšení z původních 88 kW až na 106 kW. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla jak ke zvýšení výkonu motoru, tak i ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále