Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning včetně měření výkonu vozu Honda Civic - 2.0T Type R, 228 kW.
Číst dáleChiptuning s měřením výkonu motoru na válcové zkušebně vozu Honda Accord z roku 2007 proběhl na naší provozovně v Praze. V originálním nastavení byli na válcové zkušebně zjištěny hodnoty 102,3 kW a 341,4 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme navýšili původní hodnoty na 120,2 kW a 376 Nm. Vozidlo mělo na tachometru 221 000 Km.
Číst dáleHonda CR-V disponuje turbodieselovým agregátem, který je označován za velmi kultivovaný a silný. Jediné, co trochu tlumí výkon je jeho velikost vozu. Maximální točivý moment činí 340 Nm při 2000 ot./min. a výkon 103 kW při 4000 ot./min. Úpravou software v řídicí jednotce motoru jsme původní parametry navýšili na až 125 kW a 425 Nm. Vůz z roku 2007 měl na tachometru 182 000 Km.
Číst dáleÚpravu řídící jednotky motoru jsme dopřáli i majiteli japonského vozu druhé generace Honda CR-V 2.2 CDTi . Komfortní SUV s úsporným motorem mělo v základu 103kw což majiteli pochopitelně nestačilo a tak nás požádal o chiptuning. Ten proběhl o víkendu společně s druhým vozem Škoda Octavia II 1.9 TDI 77 kW z roku 2009. Abychom vyhověli našim zákazníkům, snažíme se i my v rámci možnosti přizpůsobit a pracovní doba pro nás není pevná. Víkendové úpravy jsou tedy naprosto běžné.
Číst dáleJedním z adeptů dnešních úprav byl i model FR-V s motorizací 2.2 CTDI od japonské automobilky Honda, která je jednou s opravdu uznávaných automobilek za kvalitu svých motorů a téměř jejich nesmrtelnost. Majitel vůz sice chválil za jeho nesmírnou praktičnost, ale přál si navýšení pro jeho stávající výkon 103kW. Zde probíhala úprava motorových map přes OBD diagnostickou zásuvku a dosavadní parametry vozu, které byly 103kW/340Nm jsme zvedli až na 125kW/428Nm. Vůz měl najeto 221 tis. km.
Číst dáleNa zcela novém voze značky Honda Civic 1.6 i-DTEC, vyrobeném v roce 2015 a stavem tachometru pouhých 17 000 km jsme provedli chiptuning. Díky chiptuningu ve verzi optimal došlo k navýšení z původních 88 kW až na 106 kW. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla jak ke zvýšení výkonu motoru, tak i ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále