Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning vozu Jeep Wrangler - 2.8 CRD 130 kW.
Číst dáleÚprava softwaru motorové řídící jednotky vozidla Jeep Wrangler 2.8 CRD. Navýšení výkonu až 20% a snížení spotřeby až o 10%.
Číst dáleNa přání zákazníka jsme nachipovali podstivé SUV Jeep Grand Cherokee s třílitrovým naftovým agregátem od VM Motori . Spojeni ikonického amerického vozu s italským motorem nás dokázalo mile překvapit a s potěšením jsme se vrhli na jeho úpravu. U tohoto vozu byla nutná demontáž řídící jednotky motoru a optimalizace proběhla přímo v ní. Z původních hodnot jsme tak dosáhli navýšení ze 184kW/570Nm až na 211kW/684Nm.
Číst dáleÚpravu řídící jednotky motoru pro navýšení výkonu jsme dopřáli legendárnímu modelu Wrangler od výrobce automobilu značky Jeep s motorizací 2.8 CRD. Tento velkoobjemový naftový čtyřválec si drží svůj základ a účel přičemž neprošel ani mnoha úpravami. Majiteli tohoto teréňáka základní výkon se 130 kW nestačil a požádal Nás o chiptuning. Úprava proběhla včetně měření na válcové zkušebně, kdy jsme dosáhli krásných výsledků a to z původních naměřených hodnot 122,8kW/400,4Nm na 149,3kW/511,2Nm. Tento vůz měl najeto 90 000km.
Číst dáleChiptuning vozu značky Jeep Patriot 2.2 CRD z roku 2011 proběhl na naší brněnské provozovně. Chiptuning ve verzi optimal proběhl pomocí úpravy software v řídící jednotce motoru a došlo při něm k navýšení z původních 120 kW až na 144 kW a navýšení kroutícího momentu z původních 320 Nm až na 400 Nm. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla nejenom ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dále