Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
2.4 TD 90 kW 2007
Číst dále3.0 TD6 190 kW 2017
Číst dále2.2 TD4 90 kW 2013
Číst dáleZvýšení výkonu na osobním voze.
Číst dáleZvýšení výkonu a snížení spotřeby off-roadu Land Rover Defender - 2.4 TD s originálním výkonem 90 kW a 300 Nm. Chiptuningem, tedy úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme u tohoto vozu z roku 2011 navýšili výkon na až 108 kW 375 Nm.
Číst dáleÚpravu pro své luxusní SUV od Land Rover si dopřál majitel modelové řady Discovery se základním jednoturbovým motorem 2.7 TD o výkonu 140kW . Úprava ve variantě Optimal slibovala zvýšení až o 24kW a 111Nm. S výsledkem byl velmi spokojen a objednal k nám druhé SUV od Mercedes-benz - GL 350CDI. Zde jsme optimalizovali motorové mapy a zvedly základní hodnoty 190kW / 620Nm až na 219kW / 744Nm. Věříme, že se na nás pan X v budoucnu opět obrátí.
Číst dáleLand Rover Discovery stále dokazuje, že je tím pravým off-roadem a i když doménou vozu je náročný terén, na silnici se projevuje dosti velkou suverenitou. Vůz s konkrétní motorizací 2.5 TD5 jsme ladili po výměně většího turba, které již dalo základním 101kw o 9 kW navíc. Úprava proběhla včetně měření na válcové zkušebně 4x4 v Praze. Majitel si po úpravě odnesl výsledný graf s novými hodnotami 133,7 kW a 380 Nm.
Číst dáleRange Rover byl svým osobitým charakterem vždycky něco extra. Jeho šestiválec 2.7 je výborný motor, který si ale občas s takovou hmotností neví rady. V tomto případě se navíc jednalo o označení Sport. Právě to byl důvod, proč se náš zákazník rozhodl pro maximální chiptuning řídící jednotky motoru. V základních hodnotách měl vůz 140kW a 440Nm. Optimalizace softwaru, která proběhla skrze OBD diagnostickou zásuvku zajistila nové hodnoty a to až 182kW a 594Nm. Vůz z roku 2006 měl na tachometru 231 tis.
Číst dále