Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning vozu Mazda 3 - 2.2 SkyActive-D, 110 kW z roku 2016 proběhl na naší provozovně v Brně. Vozidlo disponovalo v originálním nastavení výkonem 110 kW a 380 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení na až 133 kW a 453 Nm. Tachometr Mazdy 3 čítal 46 500 Km.
Číst dáleZ naší brněnské pobočky právě spokojeně odjela tato Mazda 3 s motorizací 2.2 MZR -CD. Majitel vozu žádal zvýšení výkonu, ačkoli má motor velmi schopné vlastnosti. Úpravu si přál včetně konečného grafu s výsledem před a po optimalizaci motorových map. Z původních hodnot 133,2 kW / 387,6 Nm, které vůz nabízel, jsme zajistili nových 160,2 kW a 464,2 Nm. Tachometr čítal 101 tis. km.
Číst dáleNa vozidle značky Mazda 3 1.6i z roku 2010 a stavem tachometru pouhých 33 000 km, jsme provedli optimální chiptuning pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce, díky čemuž došlo k navýšení z původních 77 kW až na 86 kW. Díky optimálnímu chiptuningu, dochází u benzínových vozidel především ke zvýšení výkonu a celkovému zlepšení jízních vlastností vozu.
Číst dáleNa základě pozitivních zkušeností a na doporučení svých přátel, kterým jsme před několika dny provedli chiptuning hned dvou vozidel, nás o úpravu požádal i zákazník vlastnící vozidlo Mazda 3 1.6 TD. Na voze byly na přání zákazníka provedeny i další úpravy. Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby PHM.
Číst dále