Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Renault Megane 1.5DCi - 78kW.
Číst dálePro kompletní chiptuning včetně měření na válcové zkušebně si k nám přijel majitel vozu Renault Megane RS – Sport. Přeplňovaný zážehový dvoulitr s výkonem 195kW se řadí pod vrchol svého segmentu, ale stále je co zdokonalovat. Před úpravou řídící jednotky byly naměřeny téměř stejné výsledky jako v základní specifikaci a to 195kW a 385,6Nm. Chiptuningem, tedy optimalizací softwaru jsme dosáhli nových hodnot 216,3kW a 439,1Nm. Umístění pod aktuální špičkou je přesně to, co si posílený Mégane RS ve verzi Sport zaslouží.
Číst dáleKompaktní hatchback francouzské automobilky Renault se sportovním podvozkem a dvoulitrovým turbomotorem se může pochlubit výkonem 184 kW a kroutícím momentem 340 Nm. Majitel vozu přesto nebyl se stávajícím výkonem spokojen a tak nám vozidlo svěřil k provedení chiptuningu. Spolu s chiptuningem bylo provedeno také měření výkonu na naší válcové zkušebně. V originálním nastavení jsme naměřili výkon 179,2 kW a kroutící moment 336,5 Nm. Po chiptuningu, který proběhl přes OBD zásuvku bylo dosaženo nového výkonu 203,8 kW a kroutícího momentu 426 Nm.
Číst dáleChiptuning vozu značky Renault Megane III 1.4 TCE proběhl dnes na naší brněnské provozovně. Vozidlo je z roku 2011 a v době provedení chiptuningu mělo najeto pouhých 65 000 Km. Chiptuning byl proveden pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu benzínových vozidel vybavených turbem dochází nejen ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleDnes jsme kromě jiného, provedli chiptuning také na sportovním voze, konkrétně na voze značky Renault Megane III 1.6i GT. Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Chiptuningem tohoto vozidla dochází především ke zvýšení výkonu motoru vozidla.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleDnes jsme provedli chiptuning sportovního vozidla značky Renault Megane III 2.0 RS. Zákazníkovi vlastníci takové vozidlo záleží samozřejmě především na co největším zvýšení výkonu motoru vozu. Díky chiptuningu ovšem dochází také k výraznému snížení spotřeby pohonných hmot. Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Na proces úpravy sw se můžete podívat v naší fotogalerii.
Číst dále