Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Seat Leon I. 1.9TDi - 81kW.
Číst dáleProvedli jsme chiptuning s měřením výkonuvozidla Seat Leon I - 1.9 TDI, 66 kW z roku 2001. Na naší válcové zkušebně jsem zjistili původní výkon vozidla a to 78,8 kW a 212,4 Nm. Pomocí úpravy softwaru jsme zvýšili výkon na 92,5 kW a 249,4 Nm.
Číst dáleSeat Leon 1.9 ARL se 110 kW - toto číslo vůbec nezní špatně. Ovšem cca 1500 Kg váhy vozidla je na výkonu znát. Na přání majitele vozu z roku 2006 jsme provedli chiptuning varianty MAXIMAL s deaktivací EGR ventilu, vypnutí váhy vzduchu a úpravu launch control. Na válcové zkušebně jsme změřili originální hodnoty vozidla a to kW Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme původní parametry zvýšili na kW a Nm.
Číst dáleO víkendu jsme se věnovali úpravě tohoto sportovně střiženého vozu Seat Leon s přeplňovaným motorem 1.8 T o výkonu 132kW. Majitel si svůj vůz chválí za obdivuhodnou dynamiku a přál si pro něj další nárůst výkonu. Sáhli jsme tedy po jeho rezervách a přes diagnostickou zásuvku OBD jsme úpravou motorových map dosáhli zvýšení z původních hodnot 132kW/235Nm na, až 158kW/298Nm. Po tomto výsledku a následném projetí, byl majitel doslova nadšen. Lahůdkou tohoto vozu byla pohonná jednotka přenášející svou sílu na přední kola, což požitek z jízdy naprosto oživí.
Číst dále