Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Na brněnskou provozovnu si pro kompletní chiptuning, včetně měření výkonu motoru, přijel majitel Škody Octavie první generace. Měřením výkonu motoru v originálním nastavení vozidla byl zjištěn výkon 70,6 kW a 206,3 Nm. Úpravou dat v řídicí jednotce motoru jsme získali navýšení výkonu na 89.8 kW a 247,5 Nm. V grafu z měření se můžete podívat na průběh výkonu a kroutícího momentu. Vozidlo z roku 2001 mělo na tachometru 230 000 Km.
Číst dáleJeden z nejčastěji chipovaných vozů je první generace Škoda Octavie s benzinovým turbomotorem 1.8T o výkonu 110 kW. V originálním nastavení bylo změřeno 103,5 kW a 207,9 Nm. Následnou úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme nastavili zvýšení výkonu. Majitel měl bohužel závadu na spojce, která prokluzovala, a hodnoty nešlo změřit. V dnešním dni se k nám vrátil s již opravenou spojkou a my jsme tedy provedli závěrečné měření, kde bylo zjištěno nových 142,2 kW a 291, 4 Nm .
Číst dáleUkázka plnohodnotného chiptuningu včetně měření před a po úpravě koncernové Octavie první generace. Ta je stále výborným vozem a oplývá skvělými vlastnostmi snad ve všech svých verzích. S touto 1.9TDI 66kW si majitel dopřál o 19kW a 68Nm navíc a spokojeně si odvážel graf s výsledkem úpravy. Vůz z roku 2001 měl najetých 221 tis. km.
Číst dáleDalší úprava laděná na válcové zkušebně proběhla u vozu Škoda Octavia 1.9 TDi z roku 2003. V originálním nastavení jsme na válcové zkušebně naměřili hodnoty 81,3 kW a 232,9 Nm. Úpravou softwaru v řídicí jendotce motoru jsme dosáhli navýšení na 100,2 kW a 302,1 Nm. V grafu z měření výkonu motoru se můžete podívat na průběh výkonu a kroutícího momentu. Vozidlo mělo na tachometru 180 000 Km.
Číst dáleAsi nejpopulárnější benzínový motor od koncernu 1.8 T si přijel nachipovat majitel jedničkové Octavie z roku 1999. Základní verze nabízí 110 KW a právě tu jsme upravili současně s měřením před i po optimalizaci řídící jednotky motoru. V originálních hodnotách bylo 106 kW a 216,4 Nm. Jak už známo, u starších vozů je nutné demontovat jednotku a úpravu provést přímo v ní. Kompletním chiptuningem jsme zajistili nových 134.8 kW a 254,8 Nm. Tachometr čítal 290 tis. km.
Číst dáleO kompletní úpravu, tedy o chiptuning včetně měření výkonu před a po chiptuningu, nás požádal majitel vozu značky Škoda Octavia první generace s turbo motorem o obsahu 1.8l. Vozidlo z roku 1999 mělo najeto "poctivých" 234 121 Km, ale jelikož se majitel o vozidlo po celou dobu jeho životnosti stará a dodržuje servisní intervaly předepsané výrobcem, po technické stránce je vozidlo naprosto v pořádku a nic tedy nebránilo provedení chiptuningu. To, že je vozidlo po technické stránce v pořádku, potvrdilo také první měření před chiptuningem, kde jsme naměřili téměř totožné hodnoty uváděné výrobcem, konkrétně tedy 106 kW a 202,3 Nm. Chiptuningem bylo dosaženo nového výkonu 126,2 kW a 249,2 Nm.
Číst dáleŠkoda RS 1.8 Turbo se 135kW, sportovní model, který byl jednou z hlavních novinek klasické Octavie. Motor 1.8 T je v těchto modelech již od roku 1998 a právě pro model RS byl posílen na 135kW. Majitel si dopřál plnohodnotnou úpravu včetně měření na válcové zkušebně, kdy bylo naměřeno v originálních hodnotách 135,7 a 240,5Nm. Úpravou softwaru v řídící jednotce motoru jsme dosáhli vynikajících vlastnosti 163,9kW a 301,2Nm. Tato Octavie z roku 2001 měla najeto 180tis. km.
Číst dáleOptimální chiptuning vozu Škoda Octavia řady I probíhá pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Optimálním chiptuningem došlo k navýšení z původních 96 kW až na 121 kW a k nárůstu kroutícího momentu z původních 310 Nm až na 405 Nm. Díky optimálnímu chiptuningu, dochází jak ke snížení spotřeby pohonných hmot, tak ke zvýšení výkonu motoru.
Číst dále
Auto mám starší, po chipu ale úplně ožilo, jako kdyby mělo o 200 000 km najeto méně :)
Můžu doporučit.
VŠE OK
Spokojenost. Přeměřeno a výkon o 22kW.
Měl jsem před tím octavii 81 kw, takže koupě 66 kw byla pro mne velkým zklamáním a omylem. Začal jsem se trošku zajímat a objevil možnost chiptuningu, což znamenalo při optimální variantě zvýšení až na 85 kw. Po chiptuningu jízda jako s mou starou octavií, možná i o něco lepší!
Změna je hlavně od nízkých otáček, kdy to víc bere. Po chipu zatím najeto asi 2tis a nebyl problém.
Na základě pozitivních zkušeností z touto firmou z mého okolí jsem se nechal k chiptungu také přemluvit a musím říct, že nelituji. Vzledem k tomu, že jsem se trochu obával, šel jsem do nejnižšího nárůstu - do ekochiptuningu a musím říct, že investovaných peněz nelituji. Na místo původních 6.5l/100, display ukazuje 5.3l/100 km.
30kW navíc je znát. Děkuji za dobrou práci.
Z 66kW na 86kW je opravdu znát, nový auto za hubičku. Bylo to na počkání, dostal jsem zálohu na CDčku, jezdím třetí tisíc a furt dobrý.
Spokojenost, za ty peníze je to docela znát.
Úprava mobilne, jsem spokojen, cas cca 2,5hod
Chvíli to člověk vychutná, pak na to zapomene a prostě jezdí, příjemná zbytečnost.
Rád bych poděkoval za provedený chiptuning. Jízní vlastnosti auta se znatelně zlepšily.
celková spokojenost, capucino super, časová náročnost cca 3 hodiny
nejsem agresivní řidič ale teď si jízdu o dost víc užívám
Chiptuningu se nemusíte bát, pokud navštívíte profesionály. Po několika zkušenostech s firmou Profichip, mohu s klidným svědomím konstatovat, že technici ve firmě Profichip mezi profesionály ve svém oboru patří.
jsem spokojen, moc jsem od chiptuningu benzínu nečekal, ale je to ok, auto ožilo.
Díky za profesionalitu a perfektně odevedenou práci.
S úpravou jsem spokojený, spotřeba teda dolů nešla, ale je fakt, že na to od té doby víc šlapu, protože si víc troufám:)
Po všech stánkách spokojenost, není potřeba nic dodávat, doporučuji!
Chip mám od této firmy již více než rok, protože jsem zvolil variantu maximal, měl jsem trošku strach co to udělá s motorem, ale teď po více než roce, mohu konstatovat, že jsem neměl s vozem žádný větší problém, kromě běžné údržby a servisu, nic zásadnějšího.
Poznat je to okamžitě, teď najeto asi 400, všechno v pořádku.
Měl jsem z chipu trošku strach, přece jen se jedná o už starší vozidlo a mám najeto cca 300 000 km, jezdím ale už nějakou dobu a vše naprosto v pořádku, jsem první a jediný majitel, takže se o auto pravidelně starám, což k tomu, že je vše bezproblémů také určitě přispělo. Chystám se už pomalu ale jistě auto vyměnit za novější model a musím říct, že určitě nechám opět u firmy profichip "nachipovat".
S chipem mé Octavie 1.8 T jsem spokojený po všech stránkách. Děkuji firmě Profichip
Na přání mi byla před chipem provedena diagnostika. Přece jen se nejedná o nejnovější model. Zjištěny nějaké závady, takže mi bylo doporučeno před chipem provést menší servis a až potom až bude auto v pořádku jej nachipovat. Oceňuji tedy takovou upřímnost, nemusel jsem se už přece vrátit, že? Ale vrátil jsem se, chip proběhl a teď už jsem najel několik desítek tisíc kilometrů a vše je v pořádku, nic neodešlo, ze začátku jsem auto ze strachu šetřil, teď už tolik nešetřím, protože se tomu výkonu prostě nedá odolat, a jak říkám motor i další věci v autě bezproblémů.
Z 66kW na 86kW je opravdu znát, nový auto za hubičku. Bylo to na počkání, dostal jsem zálohu na CDčku, jezdím třetí tisíc a furt dobrý.
Byl jsem z počátku k chiptuningu velmi skeptický. Před chipem mi ale byla provedena diagnostika motoru, kde jsme nezjistili žádný problém, po chipu jsem jel s technikem na zkušební jízdu, abych se k úpravě mohl vyjádřit ještě před tím než zaplatím :). Už při zkušební jízdě jsem své auto nemohl poznat a cesta domů po dálnice, perfektní zážitek. Všem skeptikům jako jsem byl já vzkazuji - nebojte se chiptuningu!
Vzhledem ke stáří vozu a tomu, že už má něco najeto jsem se spotřebou spokojený. Šel jsem do maximáního chipu, stejně se chystám auto vyměnit, tak si s ním chci ještě něco užít. Po chipu auto jede suprově, můžu se s ním konečně trochu vyřádit, maximální rychlost se zvýšila a jsem na ní dřív než před tím. Díky tomu mírné zvýšení spotřeby, cca pár deci, což neřeším, chtěl jsem z něj vytáhnout hlavně co nejvíc "koní".
Maximální spokojenost, nijak nezávodím jdem mi hlavně o spotřebu, po chiptunigu dlouhodobá spotřeba klesla na 5,5l/100 km z původních 6,4l/100 km!
Dobrá cena.
Skvělá práce, dobrá cena. Výsledek fascinující!
Jsem stálý zákazník firmy Profichip, s každým autem vždy maximální spokojenost, nikdy žádný problém. Určitě doporučuji.