Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning mobilním výjezdem na traktor a osobní automobil.
Číst dáleChiptuning včetně měření na válcové zkušebně jsme provedli na voze Škoda Yeti s přeplňovaným zážehovým turbomotorem 1.4 TSI. V originálním nastavení jsme na válcové zkušebně naměřili hodnoty 90 kW a 200 Nm. Úpravou softwaru v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení až na 105 kW a 250 Nm.
Číst dáleChiptuning vozidla Škoda Yeti s naftovým čtyřválcem 2.0 TDI proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku. Originální hodnoty vozu 125 kW a 350 Nm jsme softwarovou úpravou navýšili na až 152 kW a 437 Nm.
Číst dáleZ hlediska jízních vlastností je Yeti mezi malými SUV na samém vrcholu třídy i přesto si majitel tohoto vozu přál zvýšit výkon. Vůz z roku 2010 s pohonem všech čtyř kol měl v originálním nastavení výkon 81 kW a koutící moment 250 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli vzýšení výkonu na až 105 kW a 325 Nm. Tachometr vozidla čítal 210 000 Km.
Číst dáleCelkový chiptuning včetně měření na naší válcové zkušebně 4x4 si přál majitel Škody Yeti s naftovou jednotkou 2.0 TDI ve slabším provedení o výkonu 81kW a s pohonem všech kol. Právě Yeti je taktéž jedním z nejčastěji chipovaných vozů poněvadž motor není až tak pružný jak by majitelé představovali. Při měření na válcové zkušebně bylo zjištěno reálných 80,7kW a 286Nm. Optimalizace výkonu probíhala úpravou motorových map zkrze diagnostickou zásuvku OBD. V závěru bylo změřeno 11,7kW a 379,6nm. Vůz měl najeto rovných 100 tis. km.
Číst dáleChiptuning rodinného vozu od tuzemské automobilky Škoda jsme provedli na pobočce v Praze. Majitele vozu lákalo snížení spotřeby a jistější pocit při předjíždění. Ve 125kW verzi je sice už svižnější jizda, ale vzhledem k tomu, že majitel přešel ze silnější motorizace, chtěl tento deficit dorovnat. V původních hodnotách měl vůz 125kW a 350Nm, přičemž proběhla úprava řídící jednotky motoru a stávající software byl optimalizován až na 152kW a 437Nm. Vůz měl najeto 162 tis. km.
Číst dáleAni chiptuning zcela nových vozidel pro nás není problém. V dnešní fotogalerii se můžete podívat, jak probíhal chiptuning vozu značky Škoda Yeti 1.8 TSI z roku 2015, který měl v době úpravy na tachometru najetých pouhých 2 000 Km. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla ke zvýšení výkonu a celkovému zlepšení jízdních vlastností.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdního vlastností vozu.
Číst dále
Zdravím, abych se podělil se zkušenostmi. Pro chiptuning jsem se po dlouhém váhání rozhodl u této firmy v podstatě kvůli slušným deklarovaným hodnotám, dostupnosti od bydliště a ceně. Vozidlo je Škoda Yeti 2.0TDI 103kW, cca 76.000km. Stáří vozidla zhruba 6 let. PRvní návštěva proběhla v sobotu (po domluvě), mechanik byl velmi příjemný, na všechny dotazy mi odpověděl, po celou dobu úpravy jsem byl s ním. Všechno proběhlo v pohodě, trvalo to asi 45 minut. Úprava je poznat na první sešlápnutí. Parádní odezva plynu, výkon od 2.000 otáček rapidně vzrostl, na pěktu do kopce v pohodě zrychluje. Spotřeba u mne klesla přibližně o 0.7 litru. Na stejné trase, za stejných podmínek (mimo město) klesla z 5.7l/100km na 5.0l/100km. Bohužel krátce po úpravě se projevil EGR ventil. Vozidlo začlo při nižších otáčkách a studeném motoru škubat, postupně se to horšilo, nakonec (asi 200km poté) odešel úplně a motor v nouzáku. Chtěl bych říct, že tato závada nemá s úpravou pranic společného, maximálně tak, že dostal šok, ale odešel by tak jak tak. Pro tentokrát jsem se rozhodl o výměnu, příště půjde ven. V servise při výměně bohužel rozhodli, že mám starý software a nharáli mi nový, takže jsem se musel vrátit a nechat si provést úpravu znovu. Cena druhé úpravy byla výrazně nižší, naštěstí to nebyla plná palba. Zkušenost stále dobrá, tentokrát jsem úpravu proseděl v čekárně - krásný obývák se spoustou čtení a rybičkama, takže v pohodě. Opět zhruba 45 minut. Musím říct, že teprve po druhé úpravě si naplno uvědomíte ten rozdíl - je opravdu markantní. Až budu mít čas plánuji navštívit motorovou brzdu, nicméně měřením v terénu odhaduji nárůst točivého momentu přibližně o 20%. Spotřeba klesla o 10% mimo město, výrazněji při dálničním provozu. Všem vřele doporučuji
Byl jsem požádáni o zákaznickou referenci, kterou tímto uděluji firmě Profi-chiptuning za bezchybnou úpravu mého vozu Yeti.
Jsem maximálně spokojenem se vším - s přístupem firmy, s cenou i se samotným chiptuningem, jehož výsledek předčil veškerá má očekávání.
Pán přijel ke mně domů, vše proběhlo bezproblémů, dle předchozí domluvy. Dostal jsem i originální software. Určitě všem, co měli silnější auto a koupili si jako já slabší a nejsou spokojení, chiptuning doporučuji.
Hodně najezdím, ale nijak nezávodim a proto děkuji za pro mne velkou úsporu nákladů na PHM.