Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Chiptuning mobilním výjezdem na traktor a osobní automobil.
Číst dáleChiptuning včetně měření na válcové zkušebně jsme provedli na voze Škoda Yeti s přeplňovaným zážehovým turbomotorem 1.4 TSI. V originálním nastavení jsme na válcové zkušebně naměřili hodnoty 90 kW a 200 Nm. Úpravou softwaru v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení až na 105 kW a 250 Nm.
Číst dáleChiptuning vozidla Škoda Yeti s naftovým čtyřválcem 2.0 TDI proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku. Originální hodnoty vozu 125 kW a 350 Nm jsme softwarovou úpravou navýšili na až 152 kW a 437 Nm.
Číst dáleZ hlediska jízních vlastností je Yeti mezi malými SUV na samém vrcholu třídy i přesto si majitel tohoto vozu přál zvýšit výkon. Vůz z roku 2010 s pohonem všech čtyř kol měl v originálním nastavení výkon 81 kW a koutící moment 250 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli vzýšení výkonu na až 105 kW a 325 Nm. Tachometr vozidla čítal 210 000 Km.
Číst dáleCelkový chiptuning včetně měření na naší válcové zkušebně 4x4 si přál majitel Škody Yeti s naftovou jednotkou 2.0 TDI ve slabším provedení o výkonu 81kW a s pohonem všech kol. Právě Yeti je taktéž jedním z nejčastěji chipovaných vozů poněvadž motor není až tak pružný jak by majitelé představovali. Při měření na válcové zkušebně bylo zjištěno reálných 80,7kW a 286Nm. Optimalizace výkonu probíhala úpravou motorových map zkrze diagnostickou zásuvku OBD. V závěru bylo změřeno 11,7kW a 379,6nm. Vůz měl najeto rovných 100 tis. km.
Číst dáleChiptuning rodinného vozu od tuzemské automobilky Škoda jsme provedli na pobočce v Praze. Majitele vozu lákalo snížení spotřeby a jistější pocit při předjíždění. Ve 125kW verzi je sice už svižnější jizda, ale vzhledem k tomu, že majitel přešel ze silnější motorizace, chtěl tento deficit dorovnat. V původních hodnotách měl vůz 125kW a 350Nm, přičemž proběhla úprava řídící jednotky motoru a stávající software byl optimalizován až na 152kW a 437Nm. Vůz měl najeto 162 tis. km.
Číst dáleAni chiptuning zcela nových vozidel pro nás není problém. V dnešní fotogalerii se můžete podívat, jak probíhal chiptuning vozu značky Škoda Yeti 1.8 TSI z roku 2015, který měl v době úpravy na tachometru najetých pouhých 2 000 Km. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla ke zvýšení výkonu a celkovému zlepšení jízdních vlastností.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdního vlastností vozu.
Číst dále
Zdravím, abych se podělil se zkušenostmi. Pro chiptuning jsem se po dlouhém váhání rozhodl u této firmy v podstatě kvůli slušným deklarovaným hodnotám, dostupnosti od bydliště a ceně. Vozidlo je Škoda Yeti 2.0TDI 103kW, cca 76.000km. Stáří vozidla zhruba 6 let. PRvní návštěva proběhla v sobotu (po domluvě), mechanik byl velmi příjemný, na všechny dotazy mi odpověděl, po celou dobu úpravy jsem byl s ním. Všechno proběhlo v pohodě, trvalo to asi 45 minut. Úprava je poznat na první sešlápnutí. Parádní odezva plynu, výkon od 2.000 otáček rapidně vzrostl, na pěktu do kopce v pohodě zrychluje. Spotřeba u mne klesla přibližně o 0.7 litru. Na stejné trase, za stejných podmínek (mimo město) klesla z 5.7l/100km na 5.0l/100km. Bohužel krátce po úpravě se projevil EGR ventil. Vozidlo začlo při nižších otáčkách a studeném motoru škubat, postupně se to horšilo, nakonec (asi 200km poté) odešel úplně a motor v nouzáku. Chtěl bych říct, že tato závada nemá s úpravou pranic společného, maximálně tak, že dostal šok, ale odešel by tak jak tak. Pro tentokrát jsem se rozhodl o výměnu, příště půjde ven. V servise při výměně bohužel rozhodli, že mám starý software a nharáli mi nový, takže jsem se musel vrátit a nechat si provést úpravu znovu. Cena druhé úpravy byla výrazně nižší, naštěstí to nebyla plná palba. Zkušenost stále dobrá, tentokrát jsem úpravu proseděl v čekárně - krásný obývák se spoustou čtení a rybičkama, takže v pohodě. Opět zhruba 45 minut. Musím říct, že teprve po druhé úpravě si naplno uvědomíte ten rozdíl - je opravdu markantní. Až budu mít čas plánuji navštívit motorovou brzdu, nicméně měřením v terénu odhaduji nárůst točivého momentu přibližně o 20%. Spotřeba klesla o 10% mimo město, výrazněji při dálničním provozu. Všem vřele doporučuji
Byl jsem požádáni o zákaznickou referenci, kterou tímto uděluji firmě Profi-chiptuning za bezchybnou úpravu mého vozu Yeti.
Jsem maximálně spokojenem se vším - s přístupem firmy, s cenou i se samotným chiptuningem, jehož výsledek předčil veškerá má očekávání.
Pán přijel ke mně domů, vše proběhlo bezproblémů, dle předchozí domluvy. Dostal jsem i originální software. Určitě všem, co měli silnější auto a koupili si jako já slabší a nejsou spokojení, chiptuning doporučuji.
Hodně najezdím, ale nijak nezávodim a proto děkuji za pro mne velkou úsporu nákladů na PHM.