Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Volkswagen Golf je etalonem nižší střední třídy a patří k velice oblíbeným vozům zejména ve verzi s úspornými turbodiesely 1.9TDI. Fakt je, že právě ty jsou opravdu kvalitní a pyšní se skvělému poměru výkon/úspora. My jsme chipovali tento se 74kW a 240Nm točivého momentu. Pro zákazníka nedostačující hodnoty jsme optimalizovali na pěkných až 97 kW a 325 Nm. Vůz měl najeto 230 tis. km.
Číst dáleChiptuning tehdejšího bestselleru německé automobilky Golf IV s motorizací 1.9TDI 81kW . Jeho čtvrté pokračování má stále obrovský úspěch a motor je takřka nekonečný. Optimalizací softwaru jsme výkonové vlastnosti obohatili o 22KW . Celková úprava proběhla včetně měření na válcové zkušebně, kdy majitel získal graf s působivým výsledkem. Z původních parametrů 78,5kW / 237Nm jsme se dostali na 99,6KW / 298,6Nm. Vůz měl najeto 234tis.
Číst dáleDnes jsme chiptuning provedli také na jednom ze starších vozů, konkrétně na voze značky Volkswagen Golf 4 1.9 TDI z roku 1998 se stavem tachometru 210 000 km. Úprava řídící jednotky nebo-li tzv. chiptuning probíhá pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také k navýšení výkonu motoru.
Číst dáleChiptuning jsme opět provedli na vozidle jednoho z našich stálých a spokojených zákazníků. Tento zákazník k nám jezdí dokonce až ze sousedního Rakouska. Tentokrát byl chiptuning proveden na voze typu cabrio značky VW Golf 4 1.9 TDI. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu, dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleDnes jsme chiptuning provedli také na jednom ze starších vozidel, kontrétně vozidle značky Volkswagen Golf 4 1.9 TDI z roku 1999. Úprava řídící jednotky nebo-li tzv. chiptuning probíhá i u tohoto vozu pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také k navýšení výkonu motoru.
Číst dále
Po úpravě vozidlo trošku kouřilo, po konzultaci s technikem firmy Profichip, provedena výměna vstřiků. Teď auto nekouří a a já si teď už můžu pořádně užít ty koně navíc!