Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Volkswagen Golf 5, 1.4i - 59kW
Číst dáleKompletní chiptuning včetně měření výkonu motoru na válcové zkušebně proběhl u páté generace Volkswagen Golf s označením GTI. Tento ostrý hatchback měl v základu 157,1 kW a 321 Nm. Úpravou software jsme zvýšili výkon na 183,3 kW a 372,9 Nm. Vůz z roku 2007 měl na tachometru 165 000 Km.
Číst dáleChiptuning páté generace vozidla Volkswagen Golf proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku. Majitel vozidla si vybral variantu Optimal, u níž pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce došlo k navýšení z originálních hodnot 75 kW na až 84 kW a k navýšení kroutícího momentu z původních 148 Nm až na 167 Nm.
Číst dáleÚpravu výkonu včetně měření na válcové zkušebně si přál majitel Volkswagenu Golf V s perfektním motorem 1.9 TDI o 77kW. V začátku bylo naměřeno 83,8kW a 276Nm. Na základě těchto zjištěných hodnot probíhala optimalizace map v řídící jednotce motoru, přičemž jsme zvedli celkové vlastnosti vozu na 99,3kW a 335, 6 Nm. Po hardwarových úpravách majitel plánuje další ladění.
Číst dáleV dnešní úpravě jsme se věnovali vozu Volkswagen Golf řady VI, 1.4i 59kW(80HP) roku výroby 2010. Zde bychom dali důraz na spoustu spekulací, které se bijí v názorech, zda má smysl chipovat atmosférické motory? Ano, jednoznačně má, i když nelze očekávat tak výrazný výsledek jako u přeplňovaných motorů, což je ale pochopitelné, tak charakteristika výkonu se krásně oživí a výsledek je znát. Zde proběhla úprava včetně měření na válcové zkušebně, kdy jsme změřili původní hodnoty a to konkrétních 81HP/133,5Nm. Po následné úpravě softwaru jsme dosáhli výsledku 88.3HP/143,7Nm . Vůz měl na tachometru 132tis.km.
Číst dáleNa naší brněnské provozovně, jsme provedli úpravu řídící jednotky, tzv. chiptuning na sportovně laděném voze značky VW Golf 5 1.4 TSI GTI. Chiptuning byl proveden pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Chiptuningem benzínového motoru s turbem dochází nejenom ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleTentokrát jsme úpravu řídící jednotky - chiptuning, provedli na sportovně laděném voze, ke kterému v případě vozu VW Golf neodmyslitelně patří označení GTI. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Zákazníkovi vlastnící takové vozidlo, spíše než na snížení spotřeby PHM, záleželo na co největším zvýšení výkonu motoru jeho vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dále
Proveden chiptuning na více vozech, takže jsme dostali skvělou cenovou nabídku a příslib dalšího snížení ceny v případě, že dovezeme další vozy. To určitě provedeme, protože chiptuning fakt bomba, výkon vrostl, snížení spotřeby je individuální od pár deci až po 1.5l/100, asi podle toho kdo řídí no a v neposlední řadě super cena!
S variantou optimal, zvýšen výkon - ihned jsme poznali - snížena spotřeba - po delší cestě po dálnici - 1l/100 km.