Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Kromě chiptuningu byl na vozidle značky Volkswagen Golf VI GTD 2.0 TDI, 125 kW z roku 2010 proveden i tuning DSG převodovky.
Číst dále1.4 TSI 90 kW
Číst dálePlnohodnotný chiptuning včetně měření na válcové zkušebně si dopřál majitel vozu VW Golf 6 s pohonnou jednotkou 1.6 TDI. Ten si přál maximální úpravu výkonu. V základních parametrech vůz udával 66kW, přičemž jsme naměřili 66,6kW/220,9Nm. Následná úprava proběhla bez nutnosti demontáže řídící jednotky, tudíž přes diagnostickou zásuvku OBD, kdy jsme úpravou motorových map zajistili o krásných 36kW. Tedy výsledné hodnoty byly 90,6kW/291,9Nm. Majitel vozu odjížděl naprosto spokojen.
Číst dáleAž ze Slovenska přijel zákazník se svým vozem značky Volkswagen Golf řady 6 a požádal nás o chiptuning. Chiptuning byl proveden úpravou software v motorové řídící jednotce. U vozidel s benzínovým motorem, dochází díky chiptuningu především ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízních vlastností vozu.
Číst dáleJiž na druhém vozidle značky VW Golf řady 6, jsme našemu spokojenému zákazníkovi, provedli optimální chiptuning. Tentokrát se jednalo o VW Golf s motorem 1.4 TSI a s 90-ti kW v základu. Optimálním chiptunigem bylo dosaženo až 114 kW. I u vozidel s benzínovým motorem s turbem dochází díky optimálnímu chiptuningu ke zvýšení výkonu motoru a zároveň ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleHned na dvou vozech značky VW Golf řady 6 s motorem TSI, jsme dnes provedli optimální chiptuning. Druhým z nich byl VW Golf s motorem 1.2 TSI, který měl v základu 77 kW. Díky optimálnímu chiptuningu došlo k nárůstu až na 91 kW. I u vozidel s benzínovým motorem s turbem dochází díky optimálnímu chiptuningu ke zvýšení výkonu motoru a zároveň ke snížení spotřeby PHM.
Číst dále
Již druhé vozidlo u této firmy, opět spokojenost a bezkonkureční cena pro mne jako pro stálého zákazníka! Vážím si firem, které si váží stálých zákazníků a svou vděčnost projevují výraznou slevou.
Po úpravě vozidlo trošku kouřilo, po prohlídce technikem firmy profichip, zjištěna prasklá hadička od turba, vyměnil jsem a super!