Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Kromě chiptuningu byl na vozidle značky Volkswagen Golf VI GTD 2.0 TDI, 125 kW z roku 2010 proveden i tuning DSG převodovky.
Číst dále1.4 TSI 90 kW
Číst dálePlnohodnotný chiptuning včetně měření na válcové zkušebně si dopřál majitel vozu VW Golf 6 s pohonnou jednotkou 1.6 TDI. Ten si přál maximální úpravu výkonu. V základních parametrech vůz udával 66kW, přičemž jsme naměřili 66,6kW/220,9Nm. Následná úprava proběhla bez nutnosti demontáže řídící jednotky, tudíž přes diagnostickou zásuvku OBD, kdy jsme úpravou motorových map zajistili o krásných 36kW. Tedy výsledné hodnoty byly 90,6kW/291,9Nm. Majitel vozu odjížděl naprosto spokojen.
Číst dáleAž ze Slovenska přijel zákazník se svým vozem značky Volkswagen Golf řady 6 a požádal nás o chiptuning. Chiptuning byl proveden úpravou software v motorové řídící jednotce. U vozidel s benzínovým motorem, dochází díky chiptuningu především ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízních vlastností vozu.
Číst dáleJiž na druhém vozidle značky VW Golf řady 6, jsme našemu spokojenému zákazníkovi, provedli optimální chiptuning. Tentokrát se jednalo o VW Golf s motorem 1.4 TSI a s 90-ti kW v základu. Optimálním chiptunigem bylo dosaženo až 114 kW. I u vozidel s benzínovým motorem s turbem dochází díky optimálnímu chiptuningu ke zvýšení výkonu motoru a zároveň ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleHned na dvou vozech značky VW Golf řady 6 s motorem TSI, jsme dnes provedli optimální chiptuning. Druhým z nich byl VW Golf s motorem 1.2 TSI, který měl v základu 77 kW. Díky optimálnímu chiptuningu došlo k nárůstu až na 91 kW. I u vozidel s benzínovým motorem s turbem dochází díky optimálnímu chiptuningu ke zvýšení výkonu motoru a zároveň ke snížení spotřeby PHM.
Číst dále
Již druhé vozidlo u této firmy, opět spokojenost a bezkonkureční cena pro mne jako pro stálého zákazníka! Vážím si firem, které si váží stálých zákazníků a svou vděčnost projevují výraznou slevou.
Po úpravě vozidlo trošku kouřilo, po prohlídce technikem firmy profichip, zjištěna prasklá hadička od turba, vyměnil jsem a super!