Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Volkswagen Golf 7, 2.0TDi - 110kW.
Číst dáleÚprava výkonu včetně měření na válcové zkušebně vozu VW Golf VII 1.2 TSI
Číst dáleÚprava řídící jednotky motoru proběhla na koncernovém VW Golf sedmé generace s dvolitrovým motorem o výkonu 135 kW.
Číst dáleChiptuning sportovně laděného dvoulitrového přeplňovaného čtyřválce o výkonu 169 kW proběhl na naší provozovně v Ostravě. Původní hodnoty výkonu sedmičkového Volkswagenu Golf s označením GTI byly 169 kW a 300 Nm. Optimalizací motorových map v řídicí jednotce motoru jsme výkon navýšili na až 202 kW a 360 Nm. Vůz z roku 2015 měl na tachometru 88 000 Km.
Číst dáleVolkswagen Golf patří k nejprodávanějším a nejoblíbenějším autům v Evropě, drží se mezi desítkou nejprodávanějších nových a ojetých aut. Chiptuning vozu Volkswagen Golf 7 - 1.6 TDI CR, 77kW proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku. Původní hodnoty vozu 77 kW a 250 Nm jsme softwarovou úpravou navýšili na až 99 kW a 317 Nm.
Číst dáleV dnešní fotogalerii si můžete prohlédnout, jak probíhal chiptuning zcela nového sportovního vozu značky Volkswagen Golf 2.0 GTD z roku 2016 a stavem tachometru pouhých 2 009 Km. Chiptuning byl proveden pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Chiptuningem dieselového motoru dochází u vozidla nejenom ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleChiptuning vozu značky Volkswagen Golf nejnovější řady 7, proběhl na naší brněnské provozovně. Vozidlo mělo najeto pouhých 25 000 Km. Chiptunigem došlo k navýšení s původních 77 kW až na 99 kW a navýšení kroutícího momentu z původních 250 Nm až na 317 Nm, díky čemuž dochází u vozidla nejen ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dáleNa naší brněnské provozovně byl uskutečněn chiptuning nového vozu značky Volkswagen Golf řady 7 z roku 2014 a stavem tachometru pouhých 15 200 km. Chiptuning byl proveden pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu vozidel vybavených turbem, dochází nejen k výraznému zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále
Vše OK, chiptuning od této firmy jsem již měl a byl jsem spokojen, takže i novýho golfa jsem jim svěřil. Spokojenost, žádný problém.
Už náš třetí golf TSI nachipovaný u firmy profichip, s.r.o. U všech jsme spokojení, hned po cestě domů jsme zaznamenali rozdíl, takže proto jsme nakonec nachipovali všechny tři naše auta. Jo a děkujeme za množstevní slevu :).
Rozdíl u 1.4 TSI je citelný, nárůst točivého momentu je značný, pocitově "na 4" to zrychluje jako předtím "na 3"
Přišel jsem bez objednání, viděl jsem že mají dost práce, ale i tak mi vyhověli a chiptuning jsme provedli hned v ten den. Oceňuji rychlost a flexibilitu zaměstnanců. Se samotným chipem jsem také velmi spokojen, zvolil jsem variantu optimal - auto líp táhne, žádný kouř a zaznamenán pokles spotřeby cca 0.4l/100.