Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Volkswagen Passat B7, 2.0TDi - 103kW.
Číst dáleChiptuning vozu Volkswagen Passat B7 z roku 2012 proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku. Vozidlo v originálním nastavení disponovalo výkonem 103 kW a kroutícím momentem 320 Nm. Úpravou softwaru v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení na až 129 kW a 408 Nm. vozidlo mělo na tachometru 110 000 Km.
Číst dáleChiptuningem vozu Volkswagen Golf 4, s motorizací 1.9 TDI-PD, jsme zvýšili původní výkon 74 kW a 240 Nm na až 97 kW a 325 Nm. Vozidlo z roku 2002 mělo na tachometru 210 000 Km.
Číst dáleV řadě další úprava společně s měřením na válcové zkušebně vozu VW Passat. Opět dvoulitrová motorizace o výkonu 103kW. Vůz z roku 2011 s najetým 270 tis. km. Nejběžněji chipovaná jednotka se spolehlivým výsledkem a krásným grafem. Zvýšení o 22 kW a 85 Nm.
Číst dáleDnešní chiptuning probíhal na voze Passat s tradičním označením R-line. Karosářská verze sedan ve sportovním obalu měla klasický výkonnější motor 2.0 TDI se 103 kW a 320 Nm. Ten jsme upravili na variantu Optimal, kterou zpravidla doporučujeme, a je nejžádanější. Hodnoty tak měly nových 129kW a 408Nm. Tachometr čítal 152 tis. km.
Číst dáleV rámci koncernu Volkswagen patří Passat do skupiny těch „hodnotnějších" a spolehlivých aut. Jeden ze spolehlivých motorů je právě 1.6 TDI, kterou jsme v dnešním dni chipovali a se kterou k nám přijel majitel na doporučení kolegy s předešlé úpravy Octavie 1.4 TSI. Verze se 77 kW se plně dokáže vyrovnat v domnění silnější 1.9TDI. Úpravou motorových map, kterou jsme provedli skze OBD zásuvku byly navýšeny hodnoty z původních 77 kW a 250 Nm až na 99 kW a 317 Nm. Vůz měl najeto 250tis. km.
Číst dále
Využil jsem službu mobilního technika. Vše bez problému. Technik byl skvělý, mohl jsem se ptát, všechno mi vysvětlil, ukázal.
Nechal jsem si provést variantu optimal, spotřeba mi šla o cca litr dolů, auto má odpich.
auto jede podstatně lépe, když předjiždím je to sakra znát
Několikátý nachipovaný Passat B7 a se všemi spokojenost.
Skvělý přístup a služby. Díky!
Líbil se mi především přístup - vše mi bylo dopodrobna vysvětleno, úprava provedena dle mých požadavků, dostal jsem i další rady ohledně mého vozu i rady jak se k vozidlu chovat po nachipování. Upřímně tedy po chipu auto vůbec nešetřím, prostě nejde tomu výkonu odolat!
děkuji za profesionální přistup, trpělivost a profesionálně odvedenou práci
Děkuji za profesionalitu celé služby tj. rychlost provedení, perfektní komunikace i samotný výsledek.
Díky borci!
Dlouho jsem váhal, zda si nechat výkon upravit. Pozitivně hodnotím už přístup po telefonu, vše potřebné mi vysvětlili. Před úpravou mi udělali diagnostiku. Spokojenost, spotřeba mi klesla o víc než litr /na 100.