Pro úpravu řídící jednotky motoru si přijel majitel Volkswagenu Passat s kódovým označením B6 se standardním vznětovým agregátem o výkonu 103kW. Passat zásadně patří mezi dobré auta, ovšem je důležité vybrat ten správný naftový motor, protože výdaje za špatnou volbu mohou majiteli nadělat v rozpočtu velkou trhlinu. V případě této B6 , byla tedy cílem i spotřeba a náš zákazník si přál chiptuning včetně měření na válcové zkušebně. V původních hodnotách bylo naměřeno 105,3kW/333,6Nm, na základě čehož proběhla úprava softwaru přes diagnostickou zásuvku OBD, kde jsme dosáhli působivé změny a to 125,9kW/402,5Nm. Vůz měl najeto 220tis km.
Typ vozidla: | VW Passat 2.0TDI |
Rok výroby: | 2007 |
Původní výkon: | 105,3kW/333,6Nm |
Nový výkon: | 1125,9kW/402,5Nm |
Stav tachometru: | 220 000 Km |
Na vozidle byl proveden chiptuning pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce - chiptuning.
Fotogalerie z chiptuningu vozu VW Passat 2.0TDI