Insignia skrývá pod kapotou vznětový dvoulitrový čtyřválec se dvěma turbodmychadly. Díky tomu disponuje výkonem 143 kW a kroutícím momentem krásných 400 Nm. Ani takový výkon nebyl pro majitele vozidla dostačující a tak nás požádal o kompletní chiptuning, který zahrnuje měření výkonu před úpravou softwaru v řídící jednotce i po jeho úpravě.
Při měření výkonu s originálním softwarem byl naměřen výkon 139,5 kW a 372,1 Nm. Po chiptuningu jsme naměřili 178,8 kW a 431,8 Nm.
Typ vozidla: | Opel Insignia BiTurbo 2.0 CDTi |
Rok výroby: | 2012 |
Původní výkon: | 139,5 kW/372,1 Nm |
Nový výkon: | 178,8 kW/431,8 Nm |
Stav tachometru: | 154 000 Km |
Na vozidle byl proveden chiptuning pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce a měření výkonu na válcové zkušebně před a po chiptuningu.