Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava řídící jednotky motoru na voze Opel Insignia 2.0 CDTi - 88kW
Číst dálensignia skrývá pod kapotou vznětový dvoulitrový čtyřválec se dvěma turbodmychadly. Díky tomu disponuje výkonem 143 kW a kroutícím momentem krásných 400 Nm. Ani takový výkon nebyl pro majitele vozidla dostačující a tak nás požádal o kompletní chiptuning, který zahrnuje měření výkonu před úpravou softwaru v řídící jednotce i po jeho úpravě. Při měření výkonu s originálním softwarem byl naměřen výkon 139,5 kW a 372,1 Nm. Po chiptuningu jsme naměřili 178,8 kW a 431,8 Nm. Vůz měl najeto 154 tis. km.
Číst dáleO chiptuning na voze Opel Insignia s dvoulitrovým turbodieslem o základním výkonu 96 kW, který představoval střed nabídky, nás požádal zákazník s touhou většího výkonu. Vůz měl najeto 126 000km. Vzhledem k tomu, že se často zákazníci dotazují možnosti úpravy i přes určitý počet najetých kilometrů, bude tato informace standardně zahrnuta do našich článků. Úprava motorových map proběhla přímo v jednotce motoru, kdy jsme se dostali s původních vlastností 96kW/300Nm až, na 117kW/375Nm. Majitel vozu byl naprosto spokojen.
Číst dáleI na vozech se zabudovaným LPG systémem, je možné provést chiptuning. Optimální chiptuning jsme provedli konkrétně na voze značky Opel Insignia OPC 2.8T (+ LPG). Díky optimálnímu chiptuningu benzínových (+ pohon LPG) vozidel, které jsou vybaveny turbem, dochází nejen ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále