Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
1.6 100 kW 2015
Číst dálePlnohodnotný chiptuning včetně měření na válcové zkušebně proběhl na provozovně v Praze. Úpravu si přál majitel vozu Suzuki SX4 se zážehovým čtyřválcem, který disponoval výkonem 88 kW. Jeho vylepšený motor 1.6 VVT, je tichý, úsporný a rychle reaguje na sešlápnutí plynového pedálu. Výsledkem prvního měření bylo 83,5 kW a 157 Nm, což je o 5 kW méně. Úbytek výkonu byl způsobený tím, že majitel vozidla několik desítek kilometrů nevyměnil zapalovací svíčky. Z tohoto důvodu dochází k nedokonalému spalování a tím pádem dochází ke snížení výkonu. Abychom mohli optimalizovat softwarová data, byla nutná demontáž řídící jednotky motoru. Konečný výsledek, se kterým majitel spokojeně odjížděl, bylo nových 92,3 kW a 169,2 Nm. Vůz z roku 2013 měl na tachometru 110 tis. km.
Číst dáleO chiptuning Nás požádal také majitel tzv. japonského ,,mini,, Suzuki Swift se základní motorizací 1.3 I. Vzhledem k tomu, že vlastnosti tohoto agregátu nedisponovaly dostatečným výkonem a zákazník s ním nebyl až tak spokojený zvolil tuto cestu a my jsme mu rádi vyhověli. Zde byla nutná demontáž řídící jednotky motoru, kdy úprava motorových map proběhla přímo v ní a kde jsme hodnoty navýšili ze stávajících 68kW/116Nm až, na 76kW/131Nm. Věříme, že hlavní účel této úpravy jsme zákazníkovi splnili a chiptuning mu byl určitě přínosem.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu benzínových vozidel, dochází především ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleNa základě pozitivních referencí ze svého okolí, za námi až ze Slovenska, přijel zákazník se svým vozem značky Suzuki SX4 1.6 VVT, abychom na tomto voze provedli chiptuning. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu benzínových vozidel, dochází především ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleZákazník vlastnící vozidlo Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS, se na nás obrátil s prosbou, zda-li bychom mu mohli na jeho voze provést chiptuning a zajistit mu tak úsporu PHM při jeho každodenních cestách. Díky chiptuningu totiž kromě zvýšení výkonu motoru, dochází především ke snížení spotřeby PHM. Chiptuning probíhá pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále