Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Opět si k nám pro zvýšení výkonu přijela koncernová klasika Volkswagen Passat, B6 3.6 FSI s výkonem 220 kW. Chiptuningem, tedy úpravou software v řídicí jednotce motoru jsme zvýšili původní hodnoty 220 kW / 350 Nm na až 243 kW / 402 Nm.
Číst dáleV dnešním dni jsme ladili výkon na VW Passat s oblíbenou jednotkou 2.0 TDI 103kW. Chiptuning proběhl ve variantě Indiviual nikoli na Maximal. Ta je zaměřená na vozy, které prošly mechanickými úpravami jako například zde – hybridní turbo a výfuková soustava. V začátku bylo změřeno originálních 103 kW a 325,4 Nm. Celkový úprava proběhla hladce, a po optimalizaci softwarových dat si majitel převzal graf s nový výkonem 134 kW a 405, 6 Nm. Auto mělo najeto 285 tis. km.
Číst dáleO víkendu jsme se věnovali úpravě vozu Volkswagen Passat 2.0TDI 4motion v silnější verzi se 125kW. Zákazník k nám přijel na doporučení až ze Švýcarska. Touhu po chiptuningu jsme mu s potěšením splnili a s konečným výsledkem předčili jeho představy. Úpravou motorových map jsme optimalizovali software v řídící jednotce motoru. Vše probíhalo přes OBD zásuvku a dostali jsme se tak z původních hodnot 125kW / 350Nm až na 152kW / 437Nm. Vůz měl najeto 120 tis. km.
Číst dálePro úpravu řídící jednotky motoru si přijel majitel Volkswagenu Passat s kódovým označením B6 se standardním vznětovým agregátem o výkonu 103kW. Passat zásadně patří mezi dobrá auta, ovšem je důležité vybrat ten správný naftový motor, protože výdaje za špatnou volbu mohou majiteli nadělat v rozpočtu velkou trhlinu. V případě této B6 , byla tedy cílem i spotřeba a náš zákazník si přál chiptuning včetně měření na válcové zkušebně. V původních hodnotách bylo naměřeno 105,3kW/333,6Nm, na základě čehož proběhla úprava softwaru přes diagnostickou zásuvku OBD, kde jsme dosáhli působivé změny a to 125,9kW/402,5Nm. Vůz měl najeto 220tis km.
Číst dáleNa přání zákazníka, jsme na jeho voze, kromě chiptuningu, provedli také odstranění filtru pevných částic a deaktivaci EGR ventilu. Odstraněním filtru pevných částic, deaktivací EGR ventilu a chiptuningem dochází u vozidla k výraznému snížení spotřeby pohonných hmot a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu, dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dále
Chiptuning proveden u mě doma v garáži. Mobilní technik dorazil na čas, chip zabral asi hodinku, dostal jsem originální sw, auto jsem si mohl sám projet. Mobilní chip super spolehlivá a kvalitní služba.
Nárůst výkonu znatelný ihned, auto reaguje rychleji při odjezdu z křižovatky nebo při předjíždění, což z bezpečnostních důvodů velmi oceňuji a děkuji firmě za perferktně odvedenou práci, která předčila moje očekávání.
Nárůst výkonu jsem poznal okamžitě při odjezdu z firmy a musím říct, že auto jede jak střela.
Profesionální jednání zaměstnanců. Profesionálně odvedené služby. Určitě v budoucnu opět využiji služeb firmy Profichip.
Proveden chiptuning několika našich firemních vozidel, z důvodu snížení spotřeby. Dlouhodobá spotřeba klesla u všech vozidel, takže jsme s výsledkem spokojeni.
Super přístup, vše vysvětleno, solidní jednání i samotný výsledek chiptunigu nezklamal.