Chiptuning včetně měření výkonu na válcové zkušebně před a po úpravě, jsme uskutečnili na naší brněnské provozovně na voze značky Opel Astra Caravan 1.7 DTI z roku 2002 a stavem tachometru 212 000 Km. Velmi často se nás obracejí zákazníci z dotazem, zda je vhodné chiptuning provádět u vozidel, která mají najeto více než 200 000 km. Stav najetých kilometrů, není pro chiptuning rozhodující, důležitý je především celkový technický stav vozu. Vozidlo má mít dle výrobce v originálním nastavení 55 kW a 165 Nm. Na válcové zkušebně jsme naměřili 41,4 kW a 132,8 Nm. Odlišné parametry jsou dány počtem najetých kilometrů a běžným uživatelským opotřebením motoru. Po provedení chiptuningu bylo došlo ke spokojenosti zákazníka k navýšení výkonu na 61,1 kW a 200,4 Nm. Průběh grafu před a po úpravě, si můžete prohlednout v dnešní fotogalerii.
Typ vozidla: | Opel Astra Caravan 1.7 DTI |
Rok výroby: | 2002 |
Původní výkon: | 41,4 kW/132,8 Nm |
Nový výkon: | 61,1 kW/200,4 Nm |
Stav tachometru: | 202 000 Km |
Na vozidle byl proveden chiptuning pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce a měření výkonu před a po úpravě na válcové zkušebně.
Chiptuning Vašeho vozu si můžete objednat zde.
Fotogalerie z chiptuningu a měření výkonu na válcové zkušebně vozu Opel Astra Caravan 1.7 DTI