-
Reference 4. 2. 2025
Chiptuning s měřením výkonu před a po úpravě na válcové zkušebně vozu Toyota Avensis 2.0 D-4D z roku 2016 a výkonem 105 kW
Číst dále -
Reference 18. 4. 2023
Číst dále -
Reference 18. 1. 2023
Číst dále -
Reference 9. 12. 2022
Číst dále -
Reference 21. 10. 2022
Úprava systému Adblue službou mobilní chiptuning.
Číst dále -
Reference 25. 11. 2021
Úprava řídící jednotky motoru na voze Toyota Corolla 1.4 D-4D E12 - 66kW.
Číst dále -
Reference 10. 11. 2021
Úprava řídící jednotky motoru na voze Toyota Hilux 3.0 D-4D - 126kW.
Číst dále -
Reference 21. 5. 2019
Ze Slovenska, k nám na naši brněnskou provozovnu, dorazil zákazník se svým vozem Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D a požádal nás o optimální zvýšení výkonu. Chiptuning proběhl pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla k navýšení výkonu do 20% a ke snížení spotřeby do 10%.
Číst dále -
Reference 2. 5. 2019
O kompletní úpravu, tedy o chiptuning včetně měření výkonu motoru před a po chiptuningu, nás požádal majitel vozu značky Toyota Auris 2.2 D-CAT. U vozidla z roku 2009 jsme naměřili téměř totožné hodnoty uváděné výrobcem, konkrétně tedy 121,1 kW a 380,8 Nm. Chiptuningem bylo dosaženo nového výkonu 144,3 kW a 434,6Nm.
Číst dále -
Reference 9. 1. 2019
K hlavním přednostem Hiluxu samozřejmě patří jeho schopnosti v terénu. Avšak výkon téměř dvoutunového auta pro majitele nebyl dostačijící. Proto se obrátil na nás. Toyota Hilux - 2.5 D-4D disponovala v základním nastavení výkonem 106 kW a 343 Nm. Úpravou softwaru v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení na až 134 kW / 407 Nm. Hilux z roku 2011 měl na tachometru 113 000 Km.
Číst dále -
Reference 24. 4. 2018
Opravdu zaslouženou úpravu řídící jednotky motoru si dopřál majitel těžkého a všestranného off-roadu Toyoty Land Cruiser V8 4.5 D-4D . Impozantně udělaný vznětový osmiválec v kombinaci výkonu a velké zátěže si o chiptuning v podstatě říkal. Optimalizace motorových map proběhla jako u většiny vozu přes OBD zásuvku a stávající hodnoty 200 kW/650 Nm jsme tak navýšili až na 242 kW/813 Nm. Terénní ikona z roku 2015 měla najeto pouhých 40tis. km.
Číst dále -
Reference 8. 4. 2016
Až ze Slovenska, k nám na naši brněnskou provozovnu, dorazil zákazník se svým vozem Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D a požádal nás o ekochiptuning. Chiptuning proběhl pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky ekochiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále -
Reference 10. 3. 2016
Až ze Slovenska k nám na naši brněnskou provozovnu dorazil zákazník se svým vozem Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D a požádal nás o chiptuning. Vozidlo má při své váze v základním nastavení pouhých 122 kW. Chiptuningem jsme dosáhly navýšení až na 146 kW. Dále došlo k navýšení kroutícího momentu z původních 410 Nm až na 513 Nm. Díky chiptuningu došlo u vozidla k navýšení výkonu motoru.
Číst dále -
Reference 6. 1. 2016
Na přání zákazníka jsme na jeho voze značky Toyota RAV4 2.2 D-4D provedli tzv. EkoChiptuning. Díky EkoChiptuningu dochází u vozidla především k výraznému snížení spotřeby pohonných hmot. Chiptuning se v případě tohoto vozu provádí, dle typu řídící jednotky, buď předhráním software v řídící jednotce vozu nebo pomocí montáže přídavné řídící jednotky.
Číst dále -
Reference 12. 10. 2015
Chiptuning vozu značky Toyota RAV4 2.2 D-CAT probíhá pomocí montáže přídavné řídící jednotky. Na vozidle proběhla montáž této řídící jednotky, díky níž došlo k optimálnímu navýšení výkonu motoru až na 140 kW a 374 Nm. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla nejen ke zvýšení výkonu motoru ale také ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále -
Reference 13. 5. 2015
Dnes jsme chiptuning provedli na voze značky Toyota Auris 1.4 D-4D. V případě tohoto vozu se chiptuning provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce nebo emulací přídavnou řídící jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále -
Reference 20. 1. 2015
Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. V případě tohoto typu vozidla probíhá chiptuning tzv. emulací přídavnou řídící jednotkou. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále -
Reference 5. 11. 2014
Vzhledem k typu ECU v tomto vozidle proběhl chiptuning pomocí montáže přídavné řídicí jednotky. Díky chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále