- Reference
27. 9. 2023
2.5 Skyactiv 141 kW 2014
Číst dále - Reference
21. 2. 2023
Číst dále - Reference
28. 11. 2022
Číst dále - Reference
16. 11. 2022
Číst dále - Reference
15. 11. 2022
Číst dále - Reference
14. 10. 2022
Číst dále - Reference
29. 11. 2021
Úprava řídící jednotky motoru na voze Mazda 6 lll., 2.2 Skyactiv-D - 129kW.
Číst dále - Reference
29. 11. 2021
Úprava řídící jednotky motoru na voze Mazda CX5, 2.2 Skyactiv-D - 110kW.
Číst dále - Reference
13. 8. 2019
Úprava řídící jednotky vozu Mazda 6 - 2.2 SkyActiv-D.
Číst dále - Reference
25. 3. 2019
Chiptuning vozu Mazda 3 - 2.2 SkyActive-D, 110 kW z roku 2016 proběhl na naší provozovně v Brně. Vozidlo disponovalo v originálním nastavení výkonem 110 kW a 380 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení na až 133 kW a 453 Nm. Tachometr Mazdy 3 čítal 46 500 Km.
Číst dále - Reference
1. 8. 2018
Úprava softwaru v řídicí jednotce motoru vozidla Mazda 6, v nejsilnější verzi turbodieselu s autometem, proběhla na brněské pobočce. Nástup výkonu je u tohoto vozidla spíše pozvolný. Proto se majitel vozidla rozhodl pro chiptuning. V originálním nastavění vozidlo disponovalo výkonem 129 kW a 420 Nm. chiptuningem jsme výkon zvýšili až na 159 kW a 504 Nm.
Číst dále - Reference
19. 6. 2018
Rezervy motoru Skyactiv si přál využít majitel své Mazdy 6 z roku 2015, jejíž naftový agregát disponoval výkonem 129kW a točivým momentem 420Nm. Chiptuningem náš zákazník cílil zvýšení akcelerace a snížení spotřeby, tak jak úprava nabízí. Vše probíhalo standardně a optimalizace motorových map nabila na výkonu až o 30kW a 73Nm na točivém momentu. Vůz měl najeto 115 tis. km.
Číst dále - Reference
15. 6. 2018
Z naší brněnské pobočky právě spokojeně odjela tato Mazda 3 s motorizací 2.2 MZR -CD. Majitel vozu žádal zvýšení výkonu, ačkoli má motor velmi schopné vlastnosti. Úpravu si přál včetně konečného grafu s výsledem před a po optimalizaci motorových map. Z původních hodnot 133,2 kW / 387,6 Nm, které vůz nabízel, jsme zajistili nových 160,2 kW a 464,2 Nm. Tachometr čítal 101 tis. km.
Číst dále - Reference
27. 3. 2018
Původní preference majitele této Mazdy táhli spíše k uhrančivému vzhledu, nikoli k jeho vlastnostem. Po sléze se tedy rozhodl pro chiptuning. Techniku Mazdy 6 Japonci poctivě vyšlechtili a byla by velká škoda nesáhnout po rezervách. Úpravou motorových map, která proběhla přes OBD zásuvku jsme tak navýšili stávající parametry 88kW / 165Nm na až 97KW / 183Nm. Majitel je jistě s příjemným oživením spokojen. Vůz měl najeto 65tis km.
Číst dále - Reference
22. 11. 2017
Pro zvýšení výkonu k nám přijel majitel japonského vozu Mazda 6 2.2 Skyactiv-D z roku 2016. Tato nová generace Mazdy 6 je úspěšnou novinkou, kdy vlastnosti dosahují inovovaného standartu díky konstrukčnímu systému Skyactiv, kterým byl tento vůz vybaven. Zákazníkovy představy směřovaly ke srovnání silnější verze se 129kW, a proto zvolil nás. Chiptuningem jsme dosáhli navýšení, a to ze stávajících 110kW/380Nm až na, již srovnatelné hodnoty 133kW/467Nm.
Číst dále - Reference
13. 10. 2017
Dnes Vám přinášíme ukázku z chiptuningu silného benzinového SUV Mazdy CX 7 2.3 Turbo. Majitel chtěl chiptuning hlavně proto, že i když si tento vůz pořídil kvůli jeho sportovnímu charakteru a je z vozu nadšený, tak jak se říká ,, mince má vždy dvě strany,, a tou je v tomto případě spotřeba. Pro úpravu jednotky proto zákazník zvolil variantu ECO. Původní parametry jsme tedy upravili ze 191kW/380Nm až na 206kW/440Nm. Spotřeba PHM se sníží až o 10%.
Číst dále - Reference
29. 9. 2017
Na doporučení našeho spokojeného zákazníka, se na naší Pražskou provozovnu obrátil jeho známý se sportovním vozem Mazda 6 MPS 2.3 Turbo, s prosbou, jestli bychom z něj udělali ještě většího divocha. K navýšení základních parametrů došlo přes OBD konektor, a ze 191 kW/380 Nm, až na 212 kW/467 Nm. Později nás zákazník kontaktoval, aby nám sdělil, že je s úpravou spokojený a takto si to představoval.
Číst dále - Reference
16. 6. 2017
Již čtvrté vozidlo během krátké doby, si u nás nechal upravit zákazník, který k nám jezdí až ze sousedního Rakouska. Tentokrát jsme chiptuning provedli na vozidle značky Mazda 6 1.8i z roku 2007. U tohoto atmosferického motoru došlo k navýšení parametrů z původních 88 kW a 165 Nm až na 97 kW a 183 Nm, čímž u vozidla došlo ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízních vlastností.
Číst dále