- Reference
14. 12. 2022
Číst dále - Reference
31. 8. 2022
Číst dále - Reference
24. 9. 2019
Chiptuning včetně měření výkonu vozu Honda Civic - 2.0T Type R, 228 kW.
Číst dále - Reference
5. 3. 2019
Chiptuning s měřením výkonu motoru na válcové zkušebně vozu Honda Accord z roku 2007 proběhl na naší provozovně v Praze. V originálním nastavení byli na válcové zkušebně zjištěny hodnoty 102,3 kW a 341,4 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme navýšili původní hodnoty na 120,2 kW a 376 Nm. Vozidlo mělo na tachometru 221 000 Km.
Číst dále - Reference
21. 11. 2018
Honda CR-V disponuje turbodieselovým agregátem, který je označován za velmi kultivovaný a silný. Jediné, co trochu tlumí výkon je jeho velikost vozu. Maximální točivý moment činí 340 Nm při 2000 ot./min. a výkon 103 kW při 4000 ot./min. Úpravou software v řídicí jednotce motoru jsme původní parametry navýšili na až 125 kW a 425 Nm. Vůz z roku 2007 měl na tachometru 182 000 Km.
Číst dále - Reference
6. 6. 2018
Úpravu řídící jednotky motoru jsme dopřáli i majiteli japonského vozu druhé generace Honda CR-V 2.2 CDTi . Komfortní SUV s úsporným motorem mělo v základu 103kw což majiteli pochopitelně nestačilo a tak nás požádal o chiptuning. Ten proběhl o víkendu společně s druhým vozem Škoda Octavia II 1.9 TDI 77 kW z roku 2009. Abychom vyhověli našim zákazníkům, snažíme se i my v rámci možnosti přizpůsobit a pracovní doba pro nás není pevná. Víkendové úpravy jsou tedy naprosto běžné.
Číst dále - Reference
9. 3. 2018
Jedním z adeptů dnešních úprav byl i model FR-V s motorizací 2.2 CTDI od japonské automobilky Honda, která je jednou s opravdu uznávaných automobilek za kvalitu svých motorů a téměř jejich nesmrtelnost. Majitel vůz sice chválil za jeho nesmírnou praktičnost, ale přál si navýšení pro jeho stávající výkon 103kW. Zde probíhala úprava motorových map přes OBD diagnostickou zásuvku a dosavadní parametry vozu, které byly 103kW/340Nm jsme zvedli až na 125kW/428Nm. Vůz měl najeto 221 tis. km.
Číst dále - Reference
7. 4. 2016
Na zcela novém voze značky Honda Civic 1.6 i-DTEC, vyrobeném v roce 2015 a stavem tachometru pouhých 17 000 km jsme provedli chiptuning. Díky chiptuningu ve verzi optimal došlo k navýšení z původních 88 kW až na 106 kW. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla jak ke zvýšení výkonu motoru, tak i ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále - Reference
2. 2. 2016
Na zcela novém voze značky Honda Civic 1.6 i-DTEC, vyrobeném v roce 2015 a stavem tachometru pouhých 19 000 km jsme provedli optimální chiptuning, o který nás zákazník požádal za účelem zvýšení výkonu motoru a zlepšení jízních vlastností svého vozu.
Číst dále - Reference
13. 4. 2015
Na přání zákazníka, jsme na jeho voze kromě chiptuningu, provedli také odstranění filtru pevných částic. Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Odstraněním filtru pevných částic v kombinaci s chiptuningem dochází u vozidla k výraznému snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále - Reference
5. 3. 2015
Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále - Reference
7. 1. 2015
Chiptuning se provádí pomocí úpravy softwaru v motorové řídicí jednotce. Další možností je využití emulace přídavnou řídicí jednotkou. SW řešení se provádí v závislosti na typu vozidla a ECU. Díky chiptuningu dochází u vozidla ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále